Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

EENHEDENPOLITIE: kWh= batterijcapaciteit vs. kW= vermogen

This site may earn commission on affiliate links.
We doen allemaal wel eens iets fout maar wie is iemand om daar (steeds) over te oordelen. Het gaat er bij communiceren om dat je elkaar (goed/juist) begrijpt, ongeacht of dat er een "t" gemist of dat er een onjuiste eenheid gebruikt wordt. Ik leer elke dag wat bij, en vind het niet erg om ergens met respect op gewezen te worden als ik iets niet juist heb, maar het moet niet op het niveau komen van de lagere school want dan haak ik gauw af. Die tijd ben ik voorbij. Laten we het leuk houden.
 
Nee he, daar gaan we weer...
Sluit me aan bij Desire. Er zijn nuttigere dingen om je druk om te maken dan om het feit of mensen een 'h' teveel of te weinig typen. Accepteer dat dit niet voor iedereen een automatisme is, we bedoelen het allemaal goed en in de juiste context begrijpen we elkaar toch wel. Van mij mag dit draadje weer heel diep wegzakken en we weer verder gaan met positieve bijdragen.
 
Ik ben er één van het soort xfrank, al kan ik ook nog eens niet tekenen of Photoshoppen:confused:. Vind het daarentegen geen probleem dat men mij verbeterd of dislikes geeft.
Het is niet aardig en al helemaal niet zinvol om iemand met d/t of andere spelfouten te corrigeren. Als degene weet dat hij het fout doet verandert hij het zelf wel. En omdat hij niet weet dat hij het fout doet blijft het fout gaan, correcties van anderen ten spijt.
 
Ik denk dat er maar één goede oplossing is: we verdelen het forum in twee groepen; één welke de eenheden wel belangrijk vindt, de ander welke er niks om geeft. De groep die de meeste Belgische speciaalbiertjes kan wegwerken krijgt dan voor altijd gelijk, geen discussie mogelijk :D
Aanvullende eis: ook na die biertjes nog helder aan dummies als ik kunnen uitleggen hoe het nou precies zit met Volts, Watts, Amperes, fasen, capaciteit, vermogen, laadsnelheid, verliezen, warmte, enz.

(Hint voor het starten van een nieuw draadje, ik zou er blij mee zijn).
 
Ik denk dat er maar één goede oplossing is: we verdelen het forum in twee groepen; één welke de eenheden wel belangrijk vindt, de ander welke er niks om geeft. De groep die de meeste Belgische speciaalbiertjes kan wegwerken krijgt dan voor altijd gelijk, geen discussie mogelijk :D

Mag ik in de jury?

Ben volledig betrouwbaar maar wel omkoopbaar. Of omgekeerd. :(
 
Een quiz lijkt me een groot succes met bier, ja :D

Het handigst is wel als er een locatie is met wat laadmogelijkheden. Op dat punt is Antwerpen eigenlijk nog wel handig, daar zijn hotels met destination chargers en er is een supercharger in de buurt. Terugrijden met bier op is zelfs met de autopilot zeer onverstandig :D