TomVanZummeren
Member
Deze mail nooit gekregen. Kenteken gekregen in een gewone mail van delivery en niet vanuit een automatisch bericht.
De afzender is wél [email protected] - zal ik erop antwoorden?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Deze mail nooit gekregen. Kenteken gekregen in een gewone mail van delivery en niet vanuit een automatisch bericht.
Na 44 min tesla aan de lijn. Tesla direct wordt bezorgd op de bezorgdag maar de tijdsindicatie zegd dus geheel niets. Hebben geen zicht op het logiatieke proces en wordt vandaag bezorgd is het enige wat duidelijk is en dat je van tevoren gebeld wordt als ze vanuit amsterdam gaan rijden. Je kunt dus gewoon een hele dag moeten wachten op een tel als ze gaan rijden. Kreeg na het tel gelijk mijn kenteken gemaild en zag dat er nu een tenaamstelling was geregistreerd bij de RDW. We wachten afHier ook nog niks, zou hier om 13:00 hebben moeten zijn. Ik kan inmiddels wel de Tesla app in en hij is vanochtend om 11:31 op naam gezet.
Dan kun je via de app zien waar je Model 3 zich momenteel bevind?
Na 44 min tesla aan de lijn. Tesla direct wordt bezorgd op de bezorgdag maar de tijdsindicatie zegd dus geheel niets.
De afzender is wél [email protected] - zal ik erop antwoorden?
Ik heb hem ook gehad...Tot nu toe heb ik nog géén VIN en geen bezorg-afspraak. Maar 5 minuten geleden ontving ik een e-mail van Tesla met het onderwerp "Uw Model 3 registratie". Mijn hart begon gelijk sneller te kloppen! Ik denk zal er dan tóch voortgang in zitten?! Maar de inhoud van de mail is vrijwel leeg! What is happening? In mijn account zie ik ook nog steeds geen VIN (ook niet in source code).
Tot nu toe heb ik nog géén VIN en geen bezorg-afspraak. Maar 5 minuten geleden ontving ik een e-mail van Tesla met het onderwerp "Uw Model 3 registratie". Mijn hart begon gelijk sneller te kloppen! Ik denk zal er dan tóch voortgang in zitten?! Maar de inhoud van de mail is vrijwel leeg! What is happening? In mijn account zie ik ook nog steeds geen VIN (ook niet in source code).
Nog niks gehoord, heel de dag thuis geweest... Nu aan het bellen met Tesla, sta in de wachtrij.Al updates over leveringen via de Tesla-Direct bezorging? Hoe ging het in z'n werk? En hoeveel te laat kwamen ze aanzetten? ;-)
Die lijm testen had ik ook, hebben ze terplekke nog weg gehaald. Lak zag er ook bij mij netjes uit, alleen 2 plekjes op de 'motor'kap duidelijk vogelpoep. Deze gaan ze nog een keer poetsen in de service center. Net nog wat kleine dingen gevonden. Kapje aan de binnenzijde van de vooruit om de camera's heen zit aan 1 kant los en een kabel door voor naar deur zit niet helemaal goed gemonteerd. Van het weekend maar even een mailtje sturen naar service center in de buurt.Vandaag de model 3 SR+ midnight silver op kunnen halen. Nauwelijks hoeven wachten (de koffie niet op kunnen drinken), auto zag er netjes uit, hooguit wat lijmresten, geen lakschade of iets dergelijks.
Werd prima geholpen en kreeg de basiszaken uitgelegd.
Verder zijn er wat minimale panel gaps, maar veeel beter dan dat ik bij de eerste modellen zag (youtube), geen reden tot actie.
Er zaten geen matten bij, wel 2 laadkabels (mennekes en een normale stekker) enkel 2 USB kabeltjes ontbraken, deze kan ik ophalen bij een service centre.
De auto rijdt als een zonnetje, super tof!
Erg blij!!
Leuk om de eerste leveringen van de SR+ zo mee te krijgen.
Wat vragen aan de mensen die er al een geleverd gekregen hebben:
Ik mag nog wachten tot week 48 maar dit topic geeft al voorpret, blijf posten!
- Welke matten zitten er wel/ niet in
- Welke laadkabel (lengte) zit erbij
- Zitten er telefoonlaadkabels bij?
Jaja en ook ik heb de de auto. Wat een pracht auto.