Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Dank voor alle felicitaties! Ben nog nooit zo blij geweest.

Gefeliciteerd:):).
Dat geeft mij goede hoop voor morgen.
Hoe was het met beschadigingen??
Ik heb absoluut niets kunnen ontdekken, op 1 nitpick na: in de ventilatiesleuf is aan de linkerzijde nog een heel klein stukje van een rubber seal te zien, maar dat is waarschijnlijk met een mesje of zo in een minuutje weggehaald. Voor de rest is alles perfect: lak, panel gaps, interieur. Niks op aan te merken.

Slechts 1 kritiekpunt: de meegeleverde laadkabel is superkort, een meter of 4. Dat vind ik echt niet kunnen, maar het is wat het is. Perfectie bestaat niet (in deze prijsklasse).
 
Ik heb hem ook! Met matten :)

gefeliciteerd!

Ja en voor de trunk ook.

Ik heb een frunk-mat en ook interieurmatten. De frunk-mat ligt wel helemaal los. Een stukje ontbrekende QA. Daar moet je zelf iets met klittenband knutselen zodat-ie op zijn plek blijft.

Proficiat @arne-nl en @adjego met jullie Model 3 SR+! :) Goed om te zien dat ze toch vandaag al geleverd worden, helaas niet voor iedereen die vandaag een afspraak had maar toch. Het begin is er gelukkig. Hoop dat de rest van de leveringen nu gewoon door zullen gaan de komende dagen.

Er waren doorlopend mensen om hun auto in ontvangst te nemen, maar niet de heksenketel die ik had verwacht. Het ging allemaal best relaxed. Iedereen van Tesla was in goed humeur en erg behulpzaam.

Je kunt de productiehal bekijken (fotograferen niet toegestaan) en daar was een triple core poetsstraat met meer dan 10 man continu bezig Model 3's te preppen.
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: Firehuntah
Wel erg bijzonder dat ze nu opeens met matten leveren. Zal wel een foutje zijn doordat het de eerste leveringen zijn die geen matten moeten hebben. Over een paar dagen zullen ze zonder geleverd worden als Elon erachter is gekomen.. :)
 
Ik had ook al een all-weather set gekocht aangezien er geen matten aanwezig zouden zijn in de SR+. Ben benieuwd of het zo blijft inderdaad, zou wel fijn zijn en mag eigenlijk ook wel voor de prijs die we betalen hier in Europa. ;) Vind het ook maar raar eigenlijk, een nieuwe auto ontvangen zonder matten. Gebeurt ook alleen bij Tesla volgens mij. :p
 
Zie hier :cool:

7-D763-B9-A-0-C0-D-4-F2-E-9455-D0-E3-D9-F1-FF14.jpg


Wat een ding joh! En dan is dit de “langzaamste”.
 
Staat bij jou ook het adres van tilburg als afleveradres in je account.

Ja op de factuur wel. Maar in mijn 'Beheer' overzicht op mijn Tesla-account staat mijn adres. Ik heb ook twee keer telefonisch contact gezocht. Ze komen echt de auto brengen. Zullen 3 dagen voor levering nog een keer bellen om nog officieel toestemming te vragen en dan op de dag zelf om aan te geven hoelaat precies. Ben benieuwd! Nog 7 dagen!