You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uit de lijst blijkt dat nog maar 1 auto (op 4 juli) geleverd gaat worden of zijn die anderen onder het kopje Met Afspraak niet meer doorgegaan?
Met dit weer is het waarschijnlijk nog niemand opgevallen maar op het Amerikaanse gedeelte van het forum melden ze dat bij de laatste update de achterbank verwarming geactiveerd is.
Werkt deze bij jullie ook?
Iemand Tesla kunnen bereiken vandaag? Als ik Tesla Sales bel kom ik direct in een voicemail wegens niemand beschikbaar.
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik heb wel behoefte om ze te bellen. Zit in hetzelfde schuitje als jij. Maar voordat ik ga bellen, heb jij al contact gehad met ze ondertussen?
Alle telefoon pogingen van klanten worden niet meer opgenomen, alleen e-mailen helpt en daar krijg je antwoord op.
Komt door overbelasting door nerveuze bellers, hoe goed bedoeld ook.
Een service center mag zelfs niet meer telefonisch contact hebben met de klant. Alleen Per sms of e-mail.
Hoe lang dit beleid doorgaat weet niemand.
Alleen Per sms of e-mail.
Vanochtend gelijk om 8 uur weer geprobeerd Delivery aan de lijn te krijgen. Hopeloos, alleen maar voicemail. Toen de gewone klantondersteuning gebeld. Na een kwartier kreeg ik een hele begripvolle, vriendelijke en behulpzame dame aan de telefoon. Ze kon me natuurlijk niet direct helpen, want dit is voor Delivery, maar na een kwartier rondbellen heeft ze de persoon te pakken gekregen die ik vrijdag aan de lijn had (waarbij het gesprek toen halverwege werd afgebroken). Die gaat mij vandaag nog terugbellen om dit verder te regelen. Ik kreeg wel de indruk dat ik niet de enige ben die de gewone klantenservice belt met ergernissen over Delivery. Dit soort mensen is goud waard voor Tesla. Ik hoop dat ze gekoesterd worden.Ik heb het vrijdag geprobeerd en zowaar, na 40 min werd ik te woord gestaan. Halverwege werd spontaan de verbinding verbroken. $%*(%$*(##$! Mijn grief gaat over het niet activeren van de FSD. Kennelijk heeft de dame van delivery ook niets kunnen bereiken want er is nog steeds geen fl*kker gebeurd.
Vandaag 3x geprobeerd. Steeds tijdens het wachten eruit gegooid. Ook nog klantenservice gebeld. Zelfde gedoe: niet door te komen. Wat een teringzooi daar bij Tesla. Hoop dat ze de tent snel op orde krijgen, want dit begint me verschrikkelijk te irriteren. De leasemaatschappij heeft duidelijk met Tesla afgesproken dat de FSD optie direct op de dag van levering aangezet moest worden. Niet gedaan natuurlijk. Ondertussen is het leasecontract gestart en loopt de teller, maar wacht ik tot Tesla ein-de-lijk een factuurtje stuurt en een vinkje zet. Je zou zeggen, FSD is gratis geld, pure marge....
En als ik de AH bel omdat er een potje pindakaas ontbreekt, word ik stante pede keurig te woord gestaan en dit gaat over een auto van 50k.
Hebben die ze ook voor de frunk?