Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Om je nog wat meer in spanning te laten wachten, kun je via onderstaande link de webcam in het Panama kanaal volgen. Let wel, er zit een vertraging van enkele seconden op verversing van het beeld.

Multimedia | Panama Canal Authority

Hieronder de locatiefoto van de doorgang waar de webcam hangt. Enjoy!

View attachment 430808

Het lijkt erop dat de Triumph Ace binnen enkele momenten te zien gaat zijn op de webcam! :D Hij is echt vlakbij nu en ligt even stil.

TRIUMPH ACE Current Position (Vehicles Carrier, MMSI: 352062000, IMO: 9209506) - MyShipTracking
 

Attachments

  • hd-miraflores-9.jpg
    hd-miraflores-9.jpg
    310.3 KB · Views: 57
  • Like
Reactions: Sj-trekhaak
@gelden en/of @Hayden, ik heb een vraag aangezien jullie de enige zijn die ongeveer zo vroeg besteld hebben als ik, wit interieur hebben gekozen net als ik en óók nog geen VIN hebben gekregen. Hebben jullie al iets van indicatie gekregen van Tesla of jullie auto op de Triumph Ace zit of een ander soort indicatie van wanneer de Model 3 geleverd gaat worden?
 
@gelden en/of @Hayden, ik heb een vraag aangezien jullie de enige zijn die ongeveer zo vroeg besteld hebben als ik, wit interieur hebben gekozen net als ik en óók nog geen VIN hebben gekregen. Hebben jullie al iets van indicatie gekregen van Tesla of jullie auto op de Triumph Ace zit of een ander soort indicatie van wanneer de Model 3 geleverd gaat worden?
Neen, vorige week nog Tesla-medewerker aan de lijn had en zonder vin kon hij niks meer zeggen.
 
Het lijkt erop dat de Triumph Ace binnen enkele momenten te zien gaat zijn op de webcam! :D Hij is echt vlakbij nu en ligt even stil.

TRIUMPH ACE Current Position (Vehicles Carrier, MMSI: 352062000, IMO: 9209506) - MyShipTracking


Ik heb niet kunnen kijken, maar mooi dat er een print screentje is gemaakt! :D Ik zie dat de Triumph Ace de Atlantische Oceaan op vaart, mooi zo.

@gelden en/of @Hayden, ik heb een vraag aangezien jullie de enige zijn die ongeveer zo vroeg besteld hebben als ik, wit interieur hebben gekozen net als ik en óók nog geen VIN hebben gekregen. Hebben jullie al iets van indicatie gekregen van Tesla of jullie auto op de Triumph Ace zit of een ander soort indicatie van wanneer de Model 3 geleverd gaat worden?

Ik heb wel een VIN en vanmorgen gebeld met Tesla Delivery voor een richtdatum. Binnen 1 minuut had ik iemand aan de telefoon die uitgebreid de tijd voor mij nam en erg vriendelijk was. Hij gaf aan dat bij hem in het systeem (SalesForce) 11 augustus stond aangegegeven als richtdatum uitlevering.

Omdat de Triumph Ace op 3 aug. binnen vaart vind ik een week later uitleveren prima op schema! :p Maar wel vreemd dat 11 aug. een zondag is...
 
Ervaringen met Athlon? Ik heb mijn leverdatum week 47 (ivm inleveren huidige).. Echter is er niets gekoppeld aan mijn 'bestuurders' account en kan ik dus niet tijdig controleren of er een VIN is gekoppeld. Anyway - zonder vin: blauw, aero en natuurlijk sr+
 
@gelden en/of @Hayden, ik heb een vraag aangezien jullie de enige zijn die ongeveer zo vroeg besteld hebben als ik, wit interieur hebben gekozen net als ik en óók nog geen VIN hebben gekregen. Hebben jullie al iets van indicatie gekregen van Tesla of jullie auto op de Triumph Ace zit of een ander soort indicatie van wanneer de Model 3 geleverd gaat worden?
Nee, geen idee. Recentelijk ook geen contact meer met tesla gehad.
 
Die zal dan ook rond 3 aug. in Zeebrugge moeten aankomen. Enig idee wat daar op zal staan?

3 augustus Panama, half Augustus Zeebrugge. Er zullen Tesla's Model 3's opstaan, welke? dat weet alleen Elon :)

Zag op reddit dit voorbij komen, het hoge aantal dual motor verklapt dat het aantal SR+ modellen nog laag is. Theorie is dat begin kwartaal met name de dure modellen worden geleverd = dual motor. Over welke periode dit gaat weet ik niet.

Tesla registered 25,336 new Model3 VINs. ~82% estimated to be dual motor. ~70% estimated to be International. Highest VIN is 474864. ~20% or 5,070 estimated to be RHD.
 
Ik heb niet kunnen kijken, maar mooi dat er een print screentje is gemaakt! :D Ik zie dat de Triumph Ace de Atlantische Oceaan op vaart, mooi zo.



Ik heb wel een VIN en vanmorgen gebeld met Tesla Delivery voor een richtdatum. Binnen 1 minuut had ik iemand aan de telefoon die uitgebreid de tijd voor mij nam en erg vriendelijk was. Hij gaf aan dat bij hem in het systeem (SalesForce) 11 augustus stond aangegegeven als richtdatum uitlevering.

Omdat de Triumph Ace op 3 aug. binnen vaart vind ik een week later uitleveren prima op schema! :p Maar wel vreemd dat 11 aug. een zondag is...

Zojuist 3 kwartier in de wacht gestaan, niemand gesproken, vrijdag ook al 5 kwartier. hoe laat belde jij? Ik probeer even de sweet-spot te vinden qua bereikbaarheid ;)