Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag sms gekregen dat ik nog gegevens moet aanvullen in mijn account voor aflevering van mijn Model 3.
Maar alle gegevens zijn al aangevuld en tevens nog geen vin.
Nog iemand zo'n sms gekregen?
Heb ook een uurtje geleden dezelfde Sms gekregen , hoewel alles staat ingevuld. Wie weet de eerste stap van het koppelen van een vin.
 
wij ook. Op account staat nu een melding dat de eindfactuur opgemaakt wordt.....
Benieuwd!

Dat heb ik al 2 weken ofzo in mijn account staan nadat ik alles had ingevuld en de aanbetaling had gedaan. Dat zegt dus denk ik nog niet veel helaas. Misschien dat er toch nog iets niet helemaal compleet was in jullie accounts. Maar het zal hopelijk toch niet lang meer zijn, volgende week al de volgende boot met hopelijk een hoop SR+ erop. ;)
 
Ik geen sms maar dat heb ik uitstaan in mijn account. Overigens heb ik maandag gebeld en is alles gecheckt en alles stond goed. We gaan het zien!
 
Dat heb ik al 2 weken ofzo in mijn account staan nadat ik alles had ingevuld en de aanbetaling had gedaan. Dat zegt dus denk ik nog niet veel helaas. Misschien dat er toch nog iets niet helemaal compleet was in jullie accounts. Maar het zal hopelijk toch niet lang meer zijn, volgende week al de volgende boot met hopelijk een hoop SR+ erop. ;)
Ik heb dit ook al ruim een maand in mijn account staan maar toch een sms gekregen.
 
Ik heb dit ook al ruim een maand in mijn account staan maar toch een sms gekregen.

Dat is wel apart dan inderdaad. Heb hier in ieder geval geen SMS ontvangen, maar net even gekeken en heb dit inderdaad ook niet aangevinkt in mijn account. Voor de zekerheid toch maar even aangevinkt. ;) Maar ook geen mail over ontvangen terwijl deze wel staat aangevinkt. Paar dagen na mijn bestelling heeft Tesla wel gebeld dat alles in orde was.
 
Vandaag gebeld door Tesla en SR+ komt er niet meer dit kwartaal. Ten vroegste halfweg augustus.
Er zijn er enkele voor dit kwartaal maar niet in mijn configuratie.
Ze stellen een LR RWD voor waarvan ze er blijkbaar meer dan genoeg van staan hebben in Zeebrugge.
Begin nu hard te twijfelen om overstag te gaan voor de LR RWD.
 
  • Informative
Reactions: Kris73
Pff wat maakt Tesla het zich moeilijk. Een uitvoering die officieel te bestellen is, is niet leverbaar maar een "Off menu" uitvoering, waarbij handmatig een AWD bestelling moet worden aangepast, is wel volop leverbaar. :confused:
 
Vandaag gebeld door Tesla en SR+ komt er niet meer dit kwartaal. Ten vroegste halfweg augustus.
Er zijn er enkele voor dit kwartaal maar niet in mijn configuratie.
Ze stellen een LR RWD voor waarvan ze er blijkbaar meer dan genoeg van staan hebben in Zeebrugge.
Begin nu hard te twijfelen om overstag te gaan voor de LR RWD.
Dat zou treurig zijn. Mede vanwege wit interieur? Bedenk voor jezelf of die extra prijs (plus autopilot) die 1,5-2 maand wachten waard is.
 
Dat zou treurig zijn. Mede vanwege wit interieur? Bedenk voor jezelf of die extra prijs (plus autopilot) die 1,5-2 maand wachten waard is.
Niet vanwege het interieur maar omdat er gewoonweg geen SR+ op de boten staan die dit kwartaal naar Zeebrugge komen.
Hij had het over hooguit enkele die nog op de laatste boot zou geladen worden.
Hij had eerste een mail gestuurd om te vragen hoe ik ging betalen (gewoon per overschrijving had ik al aangegeven) en toen belde hij mij op dat SR+ niet meer voor dit kwartaal is.
De winstmarge op de SR+ zal niet hoog genoeg liggen zeker.
 
Vandaag gebeld door Tesla en SR+ komt er niet meer dit kwartaal. Ten vroegste halfweg augustus.
Er zijn er enkele voor dit kwartaal maar niet in mijn configuratie.
Ze stellen een LR RWD voor waarvan ze er blijkbaar meer dan genoeg van staan hebben in Zeebrugge.
Begin nu hard te twijfelen om overstag te gaan voor de LR RWD.
Je doet ze een plezier als je een LR RWD koopt als ze er toch genoeg hebben staan. Kan geen kwaad om te vragen of het eene plezier het andere niet is. Op het Amerikaanse deel van het forum genoeg voorbeelden van velgen , Ap of kleur gratis.
 
Je doet ze een plezier als je een LR RWD koopt als ze er toch genoeg hebben staan. Kan geen kwaad om te vragen of het eene plezier het andere niet is. Op het Amerikaanse deel van het forum genoeg voorbeelden van velgen , Ap of kleur gratis.
Heb ik geprobeerd maar ze beten niet;)
Op het Amerikaanse gedeelte is het vooral op de demo's en de M3"s die teruggebracht zijn na een week waar ze iets van een korting op krijgen.
 
Niet vanwege het interieur maar omdat er gewoonweg geen SR+ op de boten staan die dit kwartaal naar Zeebrugge komen.
Hij had het over hooguit enkele die nog op de laatste boot zou geladen worden.
Hij had eerste een mail gestuurd om te vragen hoe ik ging betalen (gewoon per overschrijving had ik al aangegeven) en toen belde hij mij op dat SR+ niet meer voor dit kwartaal is.
De winstmarge op de SR+ zal niet hoog genoeg liggen zeker.

Dit lijkt me heeeel raar, de site van Tesla laat gewoon Juni zien.
Veel mensen die in contact zijn met Tesla krijgen ook Juni te horen (net als ik, bel wekelijks :))
 
Dit lijkt me heeeel raar, de site van Tesla laat gewoon Juni zien.
Veel mensen die in contact zijn met Tesla krijgen ook Juni te horen (net als ik, bel wekelijks :))
Tja, ik kan maar zeggen wat ze mij vandaag aan de telefoon gezegd hebben.
Eerst een mail gekregen over hoe ik de betaling wilde doen en vervolgens belden ze mij met het leuke nieuws dat het ten vroegste de tweede week van augustus zal zijn. Hij heeft dan nog zitten zoeken tussen alle M3's die in Zeebrugge staan en dit kwartaal nog te verwachten zijn maar kon alleen een LR RWD aanbieden in dezelfde configuratie maar dan met de sportvelgen want geen wit op wit met aero's voor dit kwartaal leverbaar.
 
Voor er een VIN toegewezen wordt weten ze hier niets. Iemand van Sales verzekerde me op 2 mei 100% zeker dat mijn wagen niet op de Morning Cornelia zat, en toch kon ik vanaf 17 mei de wagen ophalen ;-).

Maar aan je verhaal te horen zijn ze inderdaad de VINs van de Grand Phoenix aan het toewijzen. Voor de Grand Dahlia lijkt het wat vroeg, maar misschien zijn ze op het einde van het kwartaal wat aggressiever om vóór eind juni te gaan leveren en niet te veel stock te laten slingeren.

Maar inderdaad, sommige combinaties zijn wat moeilijker. Zeker "stormtrooper" wit/wit. Daarvan voorzien ze er vooral in wat warmere landen (waaronder de VS) veel.

Anderzijds, het wit interieur is wel prachtig.
 
Last edited: