Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds vrijdag zegt mn Tesla app "Er zijn geen producten gekoppeld aan uw Tesla account" . Maar als ik inlog op Tesla.com staat ie er gelukkig nog wel. Hebben meerdere mensen dit?
De app wordt toch pas gekoppeld op het moment van afleveren? Anders zouden we al die auto's in Zeebrugge op afstand kunnen laten toeteren, of misschien wel laten rijden als de summon aan staat.
 
De NOCC Oceanic is inmiddels in Zeebrugge aangekomen.. Mocht daar nog niets voor ons op staan wachten we op de Grand Phoenix die nu net weg is uit California. Mochten ze daar nog niet op staan verwacht men dat de Grand Dahlia die nu aan het laden is onze kant op komt..
 
SR+, blauw, standaard velgen, trekhaak.

Gereserveerd op 1 april 2016. Besteld op 17 mei.

Kreeg vandaag dit bericht van de leasemaatschappij: "De dealer verwacht de auto omstreeks 21-06-2019 af te kunnen leveren"

(uiteraard wil Tesla deze auto nog in Q2 afleveren)

Dat betekent waarschijnlijk dat mijn auto op de Grand Dahlia naar hier komt, die nu aan pier 80 ligt.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Danny1410
SR+, blauw, standaard velgen, trekhaak.

Gereserveerd op 1 april 2016. Besteld op 17 mei.

Kreeg vandaag dit bericht van de leasemaatschappij: "De dealer verwacht de auto omstreeks 21-06-2019 af te kunnen leveren"

(uiteraard wil Tesla deze auto nog in Q2 afleveren)

Dat betekent waarschijnlijk dat mijn auto op de Grand Dahlia naar hier komt, die nu aan pier 80 ligt.
Ik heb gereserveerd op 31 maart 2016, en besteld op 12 april 2019. Financial lease via Tesla. Maar nog geen bericht ontvangen...