Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Aangezien hier al meerdere mensen een VIN hebben gevonden in de broncode heb ik zelf ook maar eens gekeken en zie inderdaad ook een VIN staan. Betekent dit dan echt dat die al op de Grand Phoenix zou moeten staan en morgen dus aankomt in Zeebrugge? Vind het raar dat het alleen in de broncode te vinden is en niet gewoon zichtbaar is op de pagina zelf. Hoop het wel natuurlijk, had eerder eind juni verwacht. Zou mooi zijn als het misschien al volgende week is. :)
 
Inmiddels is de verwachte levering voor de LR en Performance veranderd van mei naar juni. Verwachte levering voor de SR+ staat nog op juni. Lijkt mij toch echt dat op de 3 boten die onderweg staan, namelijk de Phoenix, Dahlia en Mark met mogelijk nog wel de Quest echt wel een flinke lading naar Europa komt. Als ze lekker gaan pushen nog veel leveren in Q2 ook! De Phoenix komt vanavond aan en de Dahlia de 7e.. Mark is bijna in Panama, Quest gaat vandaag laden in SFO.
 
Dus: er is in BE/NL nog niemand met een SR+? Of lees ik dat verkeerd? Heb de mijne begin vorige week besteld (SR+ Midnight Silver Metallic, 19" velgen met trekhaak) en stond toen al juni op de site. VIN (uiteraard) nergens te vinden in de source code.
 
VIN in source code = "waarschijnlijke" levering rond 20 juni (deze auto's bevinden zich aldus allicht of de Grand Dhalia). In tegenstelling tot verschillende berichten op dit forum trouwens zeer vlot telefonisch binnengeraakt. Ook zeer vriendelijk en efficient geholpen met rechtzetting gegevens.
 
Vandaag ook maar eens in de source code gekeken en inderdaad een vin 5YJ3E7EA1KF37****.
Reservering gedaan eind april 2016 en besteld op 21 mei 2019 SR+/Blauw/Zwart int/Aero/Trekhaak.
Ben benieuwd wanneer ik iets te horen krijg over de levering.
 
Wel VINs even decoderen om te zien of het Model 3 VINs zijn. Ik heb al pagina's gezien met verschillende VINs in de broncode, waaronder sommige "nep".

Makkelijk: 5YJ3* is van een model 3. Dus enkele mensen hier hebben inderdaad een model 3 VIN die gekoppeld is. Dus lijkt erop dat de bewering van de lokale mensen dat er "op de Grand Phoenix niets zit" op niets berust. Niet verwonderlijk, want ze weten het helemaal niet tot er VINs toegekend worden.

anderzijds, of er genoeg SR+ wagens zitten op dat schip voor iedereen is natuurlijk een andere vraag. Geen nood, andere schepen volgen.