Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Nog niks gehoord, heel de dag thuis geweest... Nu aan het bellen met Tesla, sta in de wachtrij.
Tesla is toch nog bezorgd vandaag. Is door met twee personen vanuit Amsterdam gereden, niet op een trailer gewoon met de Tesla zelf gereden. De jongens werkte normaal op kantoor van Tesla (kwamen uit Duitsland), maar door de drukte hielpen ze nu mee met uitleveren. Auto was even snel gewassen, maar zit onder kalkvlekken van het niet goed drogen. Maakt me niet zoveel uit, maar is moeilijk te beoordelen zo of de lak goed is.

Helaas mis ik wel wat onderdelen;
  • Zonder matten
  • Zonder telefoonlaadkabels
  • Zonder type 2 laadkabel (die hadden ze niet meer, moest ik maar een keer voor langs een SeC gaan).
 
  • Like
Reactions: M.W. and Firehuntah
Tesla is toch nog bezorgd vandaag. Is door met twee personen vanuit
  • Zonder type 2 laadkabel (die hadden ze niet meer, moest ik maar een keer voor langs een SeC gaan).

Gefeliciteerd Bart, je gaat hem geweldig vinden!

Ach een laadkabel, waar heb je die voor nodig?

Incl matten, laadkabel van 4 meter en geen telefoonkabels.

Die telefoonkabeltjes, zijn dat gewone usb-kabels of is daar nog iets speciaals aan? Ik heb ze nl ook niet gekregen.
 
Proficiat @Mel85, @Sjaakklg, @Jumpers en @bartvanraalte met jullie Model 3 SR+! :D Veel plezier ermee, gelukkig zo te horen geen problemen bij levering behalve wat missende dingen.

Dat die van Sjaak is geleverd geeft mij nu ook wel wat vertrouwen voor dinsdag aangezien we eigenlijk eerst op dezelfde dag levering zouden hebben voordat deze werd verzet. Ga er dus nu vanuit dat het dinsdag gewoon doorgaat. :) Kan niet wachten!
 
  • Like
Reactions: Mel85
Tot nu toe heb ik nog géén VIN en geen bezorg-afspraak. Maar 5 minuten geleden ontving ik een e-mail van Tesla met het onderwerp "Uw Model 3 registratie". Mijn hart begon gelijk sneller te kloppen! Ik denk zal er dan tóch voortgang in zitten?! Maar de inhoud van de mail is vrijwel leeg! What is happening? In mijn account zie ik ook nog steeds geen VIN (ook niet in source code).

Ik heb ook zon mail gehad vanavond zonder kenteken of VIN
Wat betekent dit ??
 
Kreeg net een email van mijn LM met kenteken. Opzoeken in RDW zie ik dat die nog niet op naam is geregistreerd. Pas twee dagen na dat hij op naam komt krijg ik een laadpas (maar ik krijg hem op vrijdag, dus slechtste geval medio de week erop). Dit weekend maar een laadpas aanvragen ergens, just in case:)

Vandaag tevens weer een smsje van Tesla gehad met de vraag om wéér te bevestigen. Ander smsje dan gisteren overigens, moest wel weer met YES antwoorden

Moet je persé met YES antwoorden? Bij mij stond er gewoon 'gelieve te antwoorden op dit bericht om uw afspraak te bevestigen' Ik had dus geen clue wat ik moest antwoorden. Mijn domme reactie 'ik zal er zijn'
 
Nee hoeft niet

Ik wel, dit zijn mijn twee sms'jes:

U bent ingepland voor uw Tesla levering 28-06-19, 12:30 PM in Tilburg. Graag ontvangen wij een bevestiging van uw aanwezigheid, dit kunt u doen door met YES op dit bericht te reageren. Wij laten het u weten als er in deze planning nog iets veranderd. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.

En later deze:

Reminder that your Model 3 delivery appointment is scheduled for 6/28/2019 at 12:30 PM in Tilburg. Please reply YES to confirm or NO if you need to reschedule.
 
In Tilburg auto opgehaald SR+ Wit / Zwart
Alles perfect verlopen van eerste SMS tm de oplevering, alleen mn laadkabeltje miste, maar die wordt nagestuurd, bij mij geen matten incl (ze leren snel )


Gefeliciteerd. IK heb ook een witte. IK krijg hem a.s. vrijdag. I kan niet wachten....
Heb je een foto? :) ; Heb je Aero wheels?
Klopt het dat er Michelin Pilot sport 4 banden zijn gemonteerd?