Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een semi-boze mail gestuurd naar Fernando Tolen, mijn "delivery advisor". Maar die kan ik al 2 maanden niet bereiken dus ik denk niet dat hij gaat reageren. Misschien moet ik eerst even bellen wat dáármee aan de hand is. Anders mailen naar [email protected] dus?

Als ik jou was zou ik de mail naar zoveel mogelijk bekende e-mail adressen sturen. Misschien dat er ergens iemand het oppakt.
 
Wij gaan dit weekend ook de SR+ bestellen. Blauw, zwart interieur, geen FSD, geen trekhaak. Er staat nu nogsteeds; verwachte levertijd augustus. Ben benieuwd of daar iets van klopt. De vloermatten en wireless charging pad zijn al besteld, mochten jullie nog meer tips hebben; alles is welkom! :)
 
Wij gaan dit weekend ook de SR+ bestellen. Blauw, zwart interieur, geen FSD, geen trekhaak. Er staat nu nogsteeds; verwachte levertijd augustus. Ben benieuwd of daar iets van klopt. De vloermatten en wireless charging pad zijn al besteld, mochten jullie nog meer tips hebben; alles is welkom! :)

Een USB hub is een aanrader, is ook meteen goed om je USB Stick voor Sentry mode in te verstoppen.
Jeda launches new Tesla Model 3 USB hub for seamless use of Sentry Mode, charging and more - Electrek

En dit is een goede USB stick voor Sentry Mode omdat je er met WiFi mee kunt verbinden en dus makkelijk de videobeelden op je smart phone kunt bekijken:
bol.com | SanDisk Connect Wireless Stick - USB-stick - 32 GB

En ik heb nog 15 andere dingen op mijn lijst staan van accessoires die ik wil gaan aanschaffen voor Model 3 :D Die lijst heb ik opgebouwd het afgelopen jaar. Laat maar weten als je meer tips wilt.
 
zodra de bestelling door de leasemaatschappij geplaatst is krijg je een Tesla account. Alle communicatie doet Tesla vervolgens met de eindgebruiker.

Inderdaad. 15 juli is mijn leasecontract tussen mijn werkgever en de LM (Athlon) gesloten en toen kreeg ik ook een mail doorgestuurd met terugkoppeling van Tesla over de verwachte levering (laatste week augustus).

Zojuist kreeg ik een mail van Tesla en is mijn account gekoppeld aan de bestelde auto (long range overigens). In het document wat ik zojuist ontving staat dat de ‘order’ van de LM vandaag is gedaan, maar lijkt mij een standaardbericht. Volgens mij loop iig alles op schema:)
 
Kreeg vandaag telefoon van een Teslamedewerker;
Meneer, u hebt destijds een testrit gedaan met een Model 3 en wij vroegen ons af of je nog interesse hebt in het aankopen van een M3o_Oo_Oo_O:mad:
Ik wacht al ruim drie maanden op een VIN!

Vroeg dan mijn RN nummer en ging het eens nazien en dadelijk terugbellen (wacht nu al 7u op zijn telefoontje!).
Tesla get your *sugar* together!!!
 
Kreeg vandaag telefoon van een Teslamedewerker;
Meneer, u hebt destijds een testrit gedaan met een Model 3 en wij vroegen ons af of je nog interesse hebt in het aankopen van een M3o_Oo_Oo_O:mad:
Ik wacht al ruim drie maanden op een VIN!

Vroeg dan mijn RN nummer en ging het eens nazien en dadelijk terugbellen (wacht nu al 7u op zijn telefoontje!).
Tesla get your *sugar* together!!!
Verschrikkelijk natuurlijk, maar dit soort f**k ups komt me helaas al te bekend voor. Niemand bij Tesla voelt zich ergens verantwoordelijk voor. Ze nemen de telefoon aan, tikken misschien wat in een computer en zodra de hoorn op de haak gaat, zijn ze je weer vergeten. Hop, door naar de volgende klant. Ik ben dus nu al meer dan 5 weken bezig de activatie van mijn FSD optie te micromanagen... Jeweetwel, dat hele ingewikkelde proces:
  1. Factuur sturen
  2. Vinkje zetten

Ik heb een semi-boze mail gestuurd naar Fernando Tolen, mijn "delivery advisor". Maar die kan ik al 2 maanden niet bereiken dus ik denk niet dat hij gaat reageren. Misschien moet ik eerst even bellen wat dáármee aan de hand is. Anders mailen naar [email protected] dus?
Mijn mailtje naar dat adres werd pas na 2 weken(!) "behandeld", oftewel gewoon een foward naar [email protected]. Op dat adres heb ik een ietsje betere response ervaren, maar ook niet geweldig. Je kunt het ook bij de geadresseerden zetten. Niet geschoten is altijd mis zeggen ze wel eens.
 
Fernando heeft gereageerd!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit :eek:

“Beste Tom,

Ik ben de afgelopen tijd op een andere afdeling terecht gekomen. Had verwacht dat dit netjes zou op gepakt worden en naar mij gecomuniceert zou worden .

Ik ga hier achter aan voor u en hou u op de hoogte .

Ik neem maandag contact met u op over de bestelling .

Met vriendelijke groet,

Fernando Tolen | Inside Delivery Advisor