Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Wat is jouw productie datum? Zou ergens op een sticker moeten staan in de deurpost. En werkt dan bij jou de achterbank verwarming?
ik heb inderdaad gezocht naar die sticker. Niet gevonden (wel twee stickes in de deurpost maar daar staat geen datum op).
Ik lees net over de achterbankverwarming. Was me nog niet opgevallen. Ik heb wel twee 'knoppen' voor de verwarming van de voorstoelen. Knoppen voor achternamk staan waarschijnlijk in het detailscherm van de verwarming. Ik zal vanavond eens kijken.
 
Staat nu weer een nieuwe eindfactuur ('Final Invoice 2') in mijn account met het nieuwe VIN nummer.
Wow bij mij ook! Ik heb nu deze drie documenten in mijn bestelling staan:

- Eindfactuur
- Credit Note
- Final Invoice 2

Deze drie documenten zijn vrijwel identiek behalve dat er in "Credit Note" geen uitleg-tekst staat over waar het bedraag naar overgemaakt moet worden. Oh en alledrie de documenten hebben een ander factuurnummer... ehhh? Ik heb wel al geld overgemaakt met het factuurnummer uit "Eindfactuur".... Hopen dat het allemaal goed gaat dit.
 
GELEVERD
@wiven (28.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / BE / 12 juli 12:30 / Gent
@Robson (22.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / 18 juli 11:30 / Tilburg
@Jxxst (08.05) Zwart / Wit / Aero / AP / NL / 12 augustus 11:30 / Tilburg
@gelden (12.04) Midnight silver / Wit / Aero / AP / NL / 13 augustus / Tilburg
@Robin@87 (17.06) Pearl White / Zwart / 19 inch / AP / NL / 16 augustus 11:00
@L@urens (17.06) Wit / Wit / Aero + Winter Aero / Trekhaak / NL / 19 augustus / Groningen

MET AFSPRAAK:
@KokW (20.05) Bauw / Zwart / Aero / AP / NL / 21 augustus 11:00u / Tilburg
@Rigter (14.06) Blauw / zwart / Aero / AP / trekhaak / NL / 21 augustus / Tilburg
@Sneader (22.07) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / 23 augustus 12.00u / Tilburg
@Marker78 (17.04) Rood / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / 26 augustus 13:30u / Tilburg
@TomVanZummeren (17.08) Blauw / Wit / 19 inch / AP / Trekhaak (voorraadmodel) / 27 augustus 10:30u / Tilburg
@KoenvanH (14.07) Rood / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 17.07 zichtbaar) / 28 augustus / Tilburg
@Marieke (11.05) Blauw / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / 28 augustus 15.30u / Tilburg
@Hayden (24.04) Wit / Wit / Aero / AP / 4 september / Gent
@Chilly_B (22.05) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 23.07 zichtbaar) / 4 september / Groningen
@EpicR (17.06) Rood / Zwart / 19 inch / Trekhaak/ AP / NL / 28 augustus 12:30 / Tilburg

MET VIN:
@Louter365 (16.04) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Chris01 (21.04) Zwart / Zwart / Aero / AP
@YBoon (02.05) Rood / Zwart / 19 inch / AP
@Giosan (13.05) Pearl White / Zwart / Aero / AP / tussen 1 en 8 september / Tilburg [is geen afspraak]
@daed (06.06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL
@Sarlo (27.06) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 23.07 zichtbaar)
@Stekker (05.07) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 23.07 zichtbaar)
@Sj-trekhaak (12.07) Midnight Silver / zwart / Aero / AP / trekhaak / NL (VIN was 03.08 zichtbaar)
@Mert-Maarten (28.08) Wit / Zwart / Aero / AP / NL

ZONDER VIN:
@TomVanZummeren (13.04) Blauw / Wit / 19 inch / FSD (Geannuleerd, zie hierboven bij "MET AFSPRAAK")
@Maicol (03.06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Bboccel (03.06) Zwart / Zwart / 19 inch / AP
@MerCy (05.06) Rood / Zwart / Aero / AP
@J05B (05.06) Wit / Wit. / 19 inch / AP
@Wackmack (26.06) Zwart / Zwart / Aero/ NL
@thrust15 (27.06) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL
@Sebastiaanlee (18.07) Blauw / Wit / 19 inch / AP / NL
@J_Appelstroop (23.07) Zwart / Zwart/ Aero / AP
@BramDH (30.07) Midnight silver / Zwart / 19 Inch / FSD / NL
@24Cagri (07.08) Wit / Zwart / 19 inch / AP
 
Ja, wij hebben ook stoelverwarming achter. Ik kan echter nergens een sticker vinden met de bouw datum.

Als het goed is... heb je bij de deurvanger van de bestuurdersdeur een sticker zitten. Productiedatum (maand/jaar) staat links boven:

2B174E01-088C-4D87-A5F6-90B8C38BE51E.jpeg
 
Wow bij mij ook! Ik heb nu deze drie documenten in mijn bestelling staan:

- Eindfactuur
- Credit Note
- Final Invoice 2

Deze drie documenten zijn vrijwel identiek behalve dat er in "Credit Note" geen uitleg-tekst staat over waar het bedraag naar overgemaakt moet worden. Oh en alledrie de documenten hebben een ander factuurnummer... ehhh? Ik heb wel al geld overgemaakt met het factuurnummer uit "Eindfactuur".... Hopen dat het allemaal goed gaat dit.

Ah ik snap de "Final Invoice 2" nu eindelijk, het is gewoon de vernieuwde versie van Eindfactuur, maar ik gok dat ze alleen een Nederlandse vertaling hebben ingevoerd voor "Final Invoice" en niet "Final Invoice 2". Wat er nieuw is in deze versie is dat mijn leverdatum bijgewerkt is van 21-Aug-2019 naar 27-Aug-2019. Ik snap alleen de "Credit Note" niet echt, maar zal ook wel iets zijn wat ik niet snap.
 
Last edited:
Ah ik snap de "Final Invoice 2" nu eindelijk, het is gewoon de vernieuwde versie van Eindfactuur, maar ik gok dat ze alleen een Nederlandse vertaling hebben ingevoerd voor "Final Invoice" en niet "Final Invoice 2". Wat er nieuw is in deze versie is dat mijn leverdatum bijgewerkt is van 21-Aug-2019 naar 27-Aug-2019. Ik snap alleen de "Credit Note" niet echt, maar zal ook wel iets zijn wat ik niet snap.

ik heb de creditnote a 3000 euro gehad, dat bedrag (reservering 2016 + bestelling 2019) krijg ik teruggestort (creditnote), omdat ik later het gehele bedrag in 1x overmaak m.b.v. de laatste factuur.

Hetzelfde met mijn inruilwagen. beetje ge-heen-en-weer, maar het maakt de boekhouding wel overzichtelijk .
 
Ah ik snap de "Final Invoice 2" nu eindelijk, het is gewoon de vernieuwde versie van Eindfactuur, maar ik gok dat ze alleen een Nederlandse vertaling hebben ingevoerd voor "Final Invoice" en niet "Final Invoice 2". Wat er nieuw is in deze versie is dat mijn leverdatum bijgewerkt is van 21-Aug-2019 naar 27-Aug-2019. Ik snap alleen de "Credit Note" niet echt, maar zal ook wel iets zijn wat ik niet snap.
Bij mij is naast de gewijzigde VIN er inderdaad ook een leverdatum verschenen op de nieuwe factuur. Staat nu op 3 september, helaas in onze vakantie. Wat is het handigst om dit aan te passen, gewoon morgenochtend bellen?
 
Bij mij is naast de gewijzigde VIN er inderdaad ook een leverdatum verschenen op de nieuwe factuur. Staat nu op 3 september, helaas in onze vakantie. Wat is het handigst om dit aan te passen, gewoon morgenochtend bellen?
Heb je een SMS gehad voor die datum? Volgens mij is de procedure om daar NEE op te antwoorden en je krijgt een andere datum. Maar bellen met Tesla Delivery is vast handiger inderdaad want dan heb je meteen antwoord.
 
Heb je een SMS gehad voor die datum? Volgens mij is de procedure om daar NEE op te antwoorden en je krijgt een andere datum. Maar bellen met Tesla Delivery is vast handiger inderdaad want dan heb je meteen antwoord.
Bellen is beter. Als je alleen NEE terugstuurt, krijg je weer een afspraak ingepland zonder dat je daar invloed op hebt.
Nu je een datum hebt (en VIN) kan je bellen om de afspraak te verzetten.