Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb nu de VIN finder plugin gebruikt maar afhankelijk van op welke link ik zit krijg ik wel/niet een vin in de broncode. Kan iemand dat uitleggen?
Als ik naar deze pagina ga: Tesla.com/nl_NL/teslaaccount/product-finalize?rn=RN109460XXX dan zie ik hem wel.
Als ik naar mijn account pagina ga: Tesla.com/nl_NL/teslaaccount/profile?rn=RN109460XXX dan zie ik hem niet.

Is daar een (logische) verklaring voor? Of is dit standaard?

Ja als dat het geval is betekent dat je wagen pas in 2020 wordt geleverd

Even serieus, je gaat in de broncode van een website lopen neuzen, en wil dan ook nog logische verklaringen hebben?

Relax, ga genieten van mooie weer. En kijk over maandje weer in je account
 
  • Like
Reactions: Tozz and Paco
Ja als dat het geval is betekent dat je wagen pas in 2020 wordt geleverd

Even serieus, je gaat in de broncode van een website lopen neuzen, en wil dan ook nog logische verklaringen hebben?

Relax, ga genieten van mooie weer. En kijk over maandje weer in je account
Idd, zo'n vin wil niets zeggen. Heb ik nu ook al een tijdje en intussen al eens verdwenen en teruggekomen in een andere combinatie.
Eens de eindfactuur verschijnt dan kan je beginnen plannen. Nu kan het evengoed nog tot eind september duren.
 
Ik heb nu de VIN finder plugin gebruikt maar afhankelijk van op welke link ik zit krijg ik wel/niet een vin in de broncode. Kan iemand dat uitleggen?
Als ik naar deze pagina ga: Tesla.com/nl_NL/teslaaccount/product-finalize?rn=RN109460XXX dan zie ik hem wel.
Als ik naar mijn account pagina ga: Tesla.com/nl_NL/teslaaccount/profile?rn=RN109460XXX dan zie ik hem niet.

Is daar een (logische) verklaring voor? Of is dit standaard?
Hoi Bram, misschien kun je nog een keer met onderstaande stappen kijken of je een VIN code ziet in de source code. Bijna iedereen op dit forum doet dat. Is iig iets van een indicatie dat ze bij Tesla met een auto voor je bezig zijn.

Je kan VIN vinden door in te loggen met je Tesla account. Zodra je op beheren hebt geklikt ga je met je muis op de pagina staan en klik je met je rechter muis knop en kies voor inspecteren uit de drop down. Dan opent je browser aan de rechterzijde een codeoverzicht. Klik dan op CTRL + U om in de source code te komen. Zodra je dit hebt geopend kun je met CTRL + F zoeken naar "VIN": Ik krijg 4 hits te zien waarbij bij dacht ik de 3e hit "VIN": null staat. Zodra Tesla een VIN aan je account heeft gekoppeld zou het daar het eerst zichtbaar moeten zijn.


Of op een Mac:

Safari menu > Preferences > Advanced.



Check "Show Develop menu in menu bar". Close Safari's preferences.



Develop menu > Show Page Source
 
Hoe krijg je eigenlijk te zien dat je een kenteken hebt gekregen? Vraag ik als lease-rijder.

Even chatten met Tesla, VIN doorgeven en dan krijg je je kenteken door als het al bekend is.
Ik had trouwens met een paar minuten mijn kenteken, dus of chat gaat veel sneller als bellen of ik had geluk. :)

MIjn leasemaatschappij vroeg het ivm aanvraag laadpas.
 
Hoi Bram, misschien kun je nog een keer met onderstaande stappen kijken of je een VIN code ziet in de source code. Bijna iedereen op dit forum doet dat. Is iig iets van een indicatie dat ze bij Tesla met een auto voor je bezig zijn.

Je kan VIN vinden door in te loggen met je Tesla account. Zodra je op beheren hebt geklikt ga je met je muis op de pagina staan en klik je met je rechter muis knop en kies voor inspecteren uit de drop down. Dan opent je browser aan de rechterzijde een codeoverzicht. Klik dan op CTRL + U om in de source code te komen. Zodra je dit hebt geopend kun je met CTRL + F zoeken naar "VIN": Ik krijg 4 hits te zien waarbij bij dacht ik de 3e hit "VIN": null staat. Zodra Tesla een VIN aan je account heeft gekoppeld zou het daar het eerst zichtbaar moeten zijn.


Of op een Mac:

Safari menu > Preferences > Advanced.



Check "Show Develop menu in menu bar". Close Safari's preferences.



Develop menu > Show Page Source

Een wellicht ietsje makkelijkere manier: in Safari of Chrome op Mac: Cmd+Alt+C opent de developer tools. Ga vervolgens naar het Console tabje en vul dit commando in: Tesla.ProductF.Data.Vin gevolgd door enter. Als je dan als resultaat "null" ziet staan, heb je nog geen VIN.
 
Een wellicht ietsje makkelijkere manier: in Safari of Chrome op Mac: Cmd+Alt+C opent de developer tools. Ga vervolgens naar het Console tabje en vul dit commando in: Tesla.ProductF.Data.Vin gevolgd door enter. Als je dan als resultaat "null" ziet staan, heb je nog geen VIN.

Thanks Tom, het gekke is dus dat afhankelijk van welke pagina ik bezoek, ik wel of geen vin heb:
Bij deze link wel: tesla.com/nl_NL/teslaaccount/product-finalize?rn=RN109460XXX
Maar als ik hier in de source kijk, weer niet: teslaaccount/profile?rn=RN109460XXX

Maargoed, zoals anderen ook al zeiden, ookal heb je een vin, dan heb je nog niet perse er iets aan. Dus ik ga gewoon wachten tot het SMSje binnen komt en genieten van het mooie weer ;)
 
In mijn dashboard staat nu al een week deze tekst:
We are drafting up your contract and will contact you when you can make your final payment.

Ik vraag me af waarom dit nu zo lang zo blijft staan en waarom ik verder niets hoor...

Die tekst staat al 4,5 maand op mijn bestelpagina. Ik heb daarom maar een voorraadmodel besteld nu en die krijg ik morgen geleverd. Mijn oude bestelling toont nog altijd dat tekstje. Die bestelling ga ik morgen annuleren. Maar goed doorgaans blijf je dat tekstje dus zien totdat er een VIN gekoppeld wordt. En dat is bij de meesten wel binnen een maand tegenwoordig.
 
  • Like
Reactions: Marker78
Die tekst staat al 4,5 maand op mijn bestelpagina. Ik heb daarom maar een voorraadmodel besteld nu en die krijg ik morgen geleverd. Mijn oude bestelling toont nog altijd dat tekstje. Die bestelling ga ik morgen annuleren. Maar goed doorgaans blijf je dat tekstje dus zien totdat er een VIN gekoppeld wordt. En dat is bij de meesten wel binnen een maand tegenwoordig.


Ik heb een VIN, in broncode en volgens de Salesmedewerker staat alles goed en levering gepland in week van 18 september.
Alleen heb ik ook nog steeds hetzelfde over drafting contract staan.