Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Wow, wat een dag gisteren. Met de trein naar Sloterdijk. Shuttle busje naar Koopman. Daar in de rij. Veel te vroeg. Moest echt wachten tot 16:00. Anders auto en papierwerk niet klaar.... dus ff wachten, lastig . Maar dan, naar je auto, lane 3. Zat Tesla mensen om te helpen en vragen te stellen. Was ik zo slim om meteen de update te installeren. Tja dan moet je ff wachten.... auto gecheckt. Twee dingen. Lakputje en aan de rechterdeur binnenkant een kleine beschadiging. Genoteerd en wordt later opgelost. Nummerbord voor nog even recht laten zetten en gaan, naar SuC Badhoevedorp want te weinig km om thuis te komen. Daar aangekomen, volle bak. Leuk hoor, allemaal nieuwe Tesla fans!
Kortom, een prima dag, prima aflevering en strak geregeld daar bij Koopman.
Vandaag eerste woon werk dag naar Den Haag, wat een heerlijke auto.
 
Heb die van mij besteld bij de LM eind Juli, en op 22Aug een RN gekregen voor een Black/Black SR+. Nog niets, helaas. Wat bedoel je precies bij VIn in de broncode, trouwens?

Ik heb een RN vanaf 5 juni. Tesla weet van niks. LM is Tesla aan het pushen om te leveren want dit klopt gewoon niet. Zoals je hier mooi kan volgen is de doorloop tijd nu gemiddeld enkele weken terwijl ik al 4 maanden wacht.

We wachten maar weer af :/

Al lijkt het bijna zinvoller om opnieuw te bestellen....
 
Ik heb een RN vanaf 5 juni. Tesla weet van niks. LM is Tesla aan het pushen om te leveren want dit klopt gewoon niet. Zoals je hier mooi kan volgen is de doorloop tijd nu gemiddeld enkele weken terwijl ik al 4 maanden wacht.

We wachten maar weer af :/

Al lijkt het bijna zinvoller om opnieuw te bestellen....
Waardeloos... Als dit bij andere automerken zou gebeuren zouden de kranten vol staan.

Wat bedoel je met Tesla weet van niets? Je levertijd of zit je bestelling helemaal niet in hun systeem?
 
Ik heb een RN vanaf 5 juni. Tesla weet van niks. LM is Tesla aan het pushen om te leveren want dit klopt gewoon niet. Zoals je hier mooi kan volgen is de doorloop tijd nu gemiddeld enkele weken terwijl ik al 4 maanden wacht.

We wachten maar weer af :/

Al lijkt het bijna zinvoller om opnieuw te bestellen....
Zou wel pushen om dit voor 7 okt as.te regelen want Tesla heeft aangegeven dat orders geplaatst voor die datum in principe in 2019 geleverd zullen worden. Zou daarnaast bv ook eens kijken of je configuratie bij de voorraadmodellen staat of dat de LM een leverdatumrestrictie heeft aangegeven.
 
Zou wel pushen om dit voor 7 okt as.te regelen want Tesla heeft aangegeven dat orders geplaatst voor die datum in principe in 2019 geleverd zullen worden. Zou daarnaast bv ook eens kijken of je configuratie bij de voorraadmodellen staat of dat de LM een leverdatumrestrictie heeft aangegeven.

De order is al geplaatst dus dat zou goed moeten zijn. Eerder heb ik al eens voorgesteld om een voorraad model te nemen. Dit was volgens heb niet mogelijk.

Vandaag gebeld met Tesla en kreeg te horen dat de order 'geflagged' was. Dit zou volgens de medewerker betekenen dat er volgende week iemand mee aan de slag gaat (kwartaal afgelopen) en moet vrijdag terugbellen.
 
De order is al geplaatst dus dat zou goed moeten zijn. Eerder heb ik al eens voorgesteld om een voorraad model te nemen. Dit was volgens heb niet mogelijk.

Vandaag gebeld met Tesla en kreeg te horen dat de order 'geflagged' was. Dit zou volgens de medewerker betekenen dat er volgende week iemand mee aan de slag gaat (kwartaal afgelopen) en moet vrijdag terugbellen.

Well nummer/keuze in het keuzemenu heb je gekozen? Ik krijg vrijwel altijd een automatisch antwoord, en dan wordt de verbinding verbroken.
 
We moeten inderdaad maar afwachten. Volgens mij worden er een stuk minder SR+ modellen gefabriceerd. Als je op de inventory lijst kijkt, dan zijn er genoeg LR modellen beschikbaar.

Tot op heden is het radiostilte vanuit Tesla. De LM gaf aan dat de levering rond 1/10 zou zijn. Dat gaan we uiteraard niet meer halen. Ze verwachten ergens in november uit te leveren.
 
We moeten inderdaad maar afwachten. Volgens mij worden er een stuk minder SR+ modellen gefabriceerd. Als je op de inventory lijst kijkt, dan zijn er genoeg LR modellen beschikbaar.

Tot op heden is het radiostilte vanuit Tesla. De LM gaf aan dat de levering rond 1/10 zou zijn. Dat gaan we uiteraard niet meer halen. Ze verwachten ergens in november uit te leveren.

Ik had ook gezegd dat ik een verwachtte leverweek had gekregen van mijn LM, maar de persoon bij Tesla was er zeer duidelijk over dat de LMs dat niet mogen/kunnen doen, aangezien alles via Tesla loopt.

De indicatie van de LM is dus waardeloos.
 
Thanks, net aan de lijn gehad, maar hij was een beetje geirriteerd volgens mij, hij vroeg niet eens om mijn RN. Hij kon wel zeggen dat ik aangezien ik de RN in Augustus heb gekregen, nog wel de auto gewoon dit jaar krijg. Verder wilde/kon hij niets zeggen :(

Afwachten maar weer.
Net alleraardigst te woord gestaan. Heb in juli besteld en nog geen VIN. Hij heeft alles uitgezocht en blijkbaar niets aan de hand. Hij gaf wel aan dat er over 2-3 weken weer nieuwe VINs gekoppeld gaan worden en gaf aan daar op te wachten. Uitleveringen zullen dan eind oktober begin november zijn. Allemaal afhankelijk van wat er op de boten staat. Ik zie echter dat er nog steeds geen boten onderweg zijn.
 
Net alleraardigst te woord gestaan. Heb in juli besteld en nog geen VIN. Hij heeft alles uitgezocht en blijkbaar niets aan de hand. Hij gaf wel aan dat er over 2-3 weken weer nieuwe VINs gekoppeld gaan worden en gaf aan daar op te wachten. Uitleveringen zullen dan eind oktober begin november zijn. Allemaal afhankelijk van wat er op de boten staat. Ik zie echter dat er nog steeds geen boten onderweg zijn.

Hm, da's een positiever bericht dan bij mij dan. Hopelijk daar dan op gaan wachten.
 
Holy *sugar*! Tesla software v10 is echt te gek! Helemaal voor mensen die alleen de partial premium optie hebben. Want vanaf nu is er de browser, Spotify, Netflix en YouTube die allemaal gebruik maken van de ingebouwde LTE verbinding van de auto!!

Wel staat er in de release notes dat dit tijdelijk is. Maar ik vraag me af wat er dan gebeurt als ze het weer uitzetten... krijg ik dan de optie om een maandelijks bedrag te betalen o.i.d. om het te kunnen houden? Anders is het gewoon gemeen!
 
Holy *sugar*! Tesla software v10 is echt te gek! Helemaal voor mensen die alleen de partial premium optie hebben. Want vanaf nu is er de browser, Spotify, Netflix en YouTube die allemaal gebruik maken van de ingebouwde LTE verbinding van de auto!!

Wel staat er in de release notes dat dit tijdelijk is. Maar ik vraag me af wat er dan gebeurt als ze het weer uitzetten... krijg ik dan de optie om een maandelijks bedrag te betalen o.i.d. om het te kunnen houden? Anders is het gewoon gemeen!
Waaaaaat? Heb jij het al???? Je hebt toch geen FSD?
 
Holy *sugar*! Tesla software v10 is echt te gek! Helemaal voor mensen die alleen de partial premium optie hebben. Want vanaf nu is er de browser, Spotify, Netflix en YouTube die allemaal gebruik maken van de ingebouwde LTE verbinding van de auto!!

Wel staat er in de release notes dat dit tijdelijk is. Maar ik vraag me af wat er dan gebeurt als ze het weer uitzetten... krijg ik dan de optie om een maandelijks bedrag te betalen o.i.d. om het te kunnen houden? Anders is het gewoon gemeen!

Het is de bedoeling dat wij, de SR+ rijders, uiteindelijk de mogelijkheid krijgen om voor een x bedrag per maand/jaar premium connectivity aan kunnen te schaffen. Maar wanneer?

Edit: Veelgestelde vragen - connectiviteit

heb jij nu ook satelliet weergave in je navigatie?