Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Nope nog steeds niet. Vorige week stonden er ineens 5 in de inventory met exact mijn config. Gebeld om te vragen hoe dit kan en of ik niet het voorraad model kan krijgen. Morgen gaan ze me terugbellen. Inmiddels staan de autos niet meer online... waarschijnlijk gewoon verkocht.

Auto's die 'op voorraad' staan op de site zijn niet perse in Nederland. Die kunnen ook letterlijk 5 minuten geledne van de band zijn gerold. Een voorraad auto kopen is dus ook niet perse sneller dan gewoon je bestelling afwachten.

Tesla verwerkt gewoon orders uit de voorraad, dus gewoon geduld hebben, die auto komt vanzelf.
 
Dat klopt, ze staan niet in Nederland. Ik heb er zelf een laten koppelen uit de inventory en mij werd verteld dat dit in mijn geval voor een kleine 2 weken snellere levering zorgde. Het heeft na het koppelen nog ongeveer 4 weken geduurd tot levering. Een week voor levering is mijn auto van de boot gekomen.
 
Ik zat al een tijdje te wachten op mijn RN. Mijn vermoeden dat er een fout in mijn e-mailadres zat was juist. Gelukkig wordt dit opgelost en heeft het geen impact op het leveringsproces.
Hoe ben je daar achter gekomen? Besteld via LM? Ik heb namelijk ook nog geen RN.. enkel mijn Tesla account mogen registreren, maar daar staat de bestelling nog niet in (nog niets te volgen). Gaat bij mij om een LR AWD via Alphabet.
 
Hoe ben je daar achter gekomen? Besteld via LM? Ik heb namelijk ook nog geen RN.. enkel mijn Tesla account mogen registreren, maar daar staat de bestelling nog niet in (nog niets te volgen). Gaat bij mij om een LR AWD via Alphabet.
Collega's van mij kregen vrijdag een RN, bij mij bleef alles leeg. Uit ervaring weet ik dat het vaak fout gaat met mijn achternaam bij handmatige processen, dus ik heb contact opgenmomen met de leasebemiddelaar. Die bevestigde dat er een fout in mijn emailadres geslopen was. Het gaat niet vanzelf....
 
Leuke review van de SR+:

Op 10:35 wordt er vermeld dat er een 150 kW update aan zit te komen voor de SR+, wat later in de comments weer terug genomen wordt. Zal fantastisch zijn als wij straks ook met meer dan 1000km/u kunnen laden.
Ik vraag me af waar dat op gebaseerd is.. Ik heb het nog nergens anders gelezen. Hij heeft het overigens ook over een warmtepompsysteem voor de HVAC, maar voor zover ik weet is dat niet hoe het werkt in de model 3.
 
Ik vraag me af waar dat op gebaseerd is.. Ik heb het nog nergens anders gelezen. Hij heeft het overigens ook over een warmtepompsysteem voor de HVAC, maar voor zover ik weet is dat niet hoe het werkt in de model 3.

Klopt, geen warmtepomp in de M3 maar het 'stallen' van de motor voor verwarming.

Die 150 kW heb ik verder ook nergens terug kunnen vinden, maar je mag hopen/dromen toch :)?
 
Het contact met Tesla lijkt beter. Kreeg recentelijk een mail dat ze het gaan oplossen.

Deze week ineens een bericht vanuit de leasemaatschappij dat de auto begin november geleverd gaat worden.

Nu ook een vin zichtbaar in de broncode. Het lijkt nu echt te gaan gebeuren.