Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Parkeergarages zijn meestal veilig, die van InterParking hebben bewaking, dus daar kan je gerust parkeren. Parkeren in mindere buurten misschien beter niet doen, ook op parkings van grootwarenhuizen zijn de verste plaatsen de veiligste.

Die van Interparking hebben trouwens vaak gratis laadpalen op plaatsen lekker dicht bij de ingang. Verder ervaar ik dat mensen (ook in 'mindere buurten') véél minder negatief reageren op een Tesla dan op een Porsche of een dure SUV. Ik denk echt niet dat je meer risico op vandalisme hebt dan met een Mercedes of Audi. En risico op diefstal is zelfs bijna nihil, natuurlijk (of ze moeten het op je velgen gemunt hebben).
 
Hoi, ik stel me gelijk even voor. Ik ben Caspar, getrouwd en twee zoons, woonachtig te Vught. Ik werk als freelance software consultant voor banken. Op dit moment maak ik een moeilijke fase in mijn leven door omdat ik een Tesla heb besteld, maar nog niet heb geleverd gekregen. Uiteindelijk zit uik dus te wachten op zo'n prachtige Titanium S70D met glazen dak, stoffen bekleding en autopilot. Maar zolang ik die auto nog niet bezit kan ik alleen maar wachten...
 
  • Love
Reactions: Ivo-G
Hoi, ik stel me gelijk even voor. Ik ben Caspar, getrouwd en twee zoons, woonachtig te Vught. Ik werk als freelance software consultant voor banken. Op dit moment maak ik een moeilijke fase in mijn leven door omdat ik een Tesla heb besteld, maar nog niet heb geleverd gekregen. Uiteindelijk zit uik dus te wachten op zo'n prachtige Titanium S70D met glazen dak, stoffen bekleding en autopilot. Maar zolang ik die auto nog niet bezit kan ik alleen maar wachten...
Casper, welkom hier. Velen op dit forum worstelen of hebben met dit probleem geworsteld. Zelf heb ik mijn eerste Tesla Model S in april 2011 besteld en in november 2013 ontvangen. Ook die moeilijke fase ben ik doorgekomen. Jij zult het met maar 10% van die wachttijd wel halen.
Sterkte ;)
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Dan sluit ik ook maar aan in de rij. Op basis van de laatste berichten nog 6 weken en 6 dagen wachten op m'n Model S 90D. Hoewel het als (voormalig) verstokt petrolhead nog altijd geen straf is om m'n tijd uit te zitten in m'n A7 3.0 tfsi kijk ik erg uit naar de Tesla. Ben overgehaald én overtuigd van het concept Tesla. Nu nog geduld en aftellen ...
 
wil dan direct ook de remklauwen rood laten stappen.
Let dan op dat ze je parkeerrem niet ook meteen rood maken. Hier herken je duidelijk de "wannabees" aan:oops:

DML4.jpg
 
  • Funny
Reactions: Ivo-G and Xfrank