Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Even voorstellen, Dikkie Dik, en dat is ook meteen de naam van de zwarte model X 100D op 22 inch sloffen die mijn vrouw in maart heeft aangeschaft.

Tot nu toe volledig probleemloos en we zijn beiden nog steeds lyrisch over het rijden en de Tesla ervaring.

Dankzij dit forum al vele vragen kunnen beantwoorden en ondertussen al de nodige kennis opgedaan om wat actiever op het forum te gaan deelnemen.
 
Even voorstellen, Dikkie Dik, en dat is ook meteen de naam van de zwarte model X 100D op 22 inch sloffen die mijn vrouw in maart heeft aangeschaft.

Tot nu toe volledig probleemloos en we zijn beiden nog steeds lyrisch over het rijden en de Tesla ervaring.

Dankzij dit forum al vele vragen kunnen beantwoorden en ondertussen al de nodige kennis opgedaan om wat actiever op het forum te gaan deelnemen.
Welkom
Toffe naam !
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Dag allemaal, ik heb sinds 21 December een X 100D op 20 inch slipstream velgen. De auto is zwart van buiten met chrome delete, alle ramen getint en ook de koplamen, mistlampen en achterlichten getint. Interieur premium zwart in combinatie met essenhout en zwarte hemel. Dit vind ik een sjieke uitstraling hebben. Er zit ook een premium packet en trekhaakpakket op maar dit heb ik nog niet getest, ik heb zelfs nog geen trekhaak gezien dus die zal wel inklapbaar zijn ofzo?

Zelf zou ik graag grotere wielen willen maar aftermarket velgen heb ik nog niet veel gezien tegen normale prijzen. Ook wil ik nog kijken of de wielen iets naar buiten kunnen, dus met andere ET waarde of spacers.

Nu maar eens druk gaan lezen wat de mogelijkheden en onmogelijkheden allemaal zijn....

Groet Jeroen
 
Dag allemaal, ik heb sinds 21 December een X 100D op 20 inch slipstream velgen. De auto is zwart van buiten met chrome delete, alle ramen getint en ook de koplamen, mistlampen en achterlichten getint. Interieur premium zwart in combinatie met essenhout en zwarte hemel. Dit vind ik een sjieke uitstraling hebben. Er zit ook een premium packet en trekhaakpakket op maar dit heb ik nog niet getest, ik heb zelfs nog geen trekhaak gezien dus die zal wel inklapbaar zijn ofzo?

Zelf zou ik graag grotere wielen willen maar aftermarket velgen heb ik nog niet veel gezien tegen normale prijzen. Ook wil ik nog kijken of de wielen iets naar buiten kunnen, dus met andere ET waarde of spacers.

Nu maar eens druk gaan lezen wat de mogelijkheden en onmogelijkheden allemaal zijn....

Groet Jeroen
Welkom Jeroen!
Zoals je het omschrijft zou ik het meer een ‘bad mofo’ uitvoering noemen dan sjiek, maar een plaatje zegt meer...
Als je 22” velgen zou willen, dan komt er soms een complete set van een referral langs in het vraag en aanbod draadje, meestal vraagt men zo’n 4000 euro hiervoor, dan heb je wel origineel tesla incl banden, tpms sensoren en montage.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Welkom Jeroen!
Zoals je het omschrijft zou ik het meer een ‘bad mofo’ uitvoering noemen dan sjiek, maar een plaatje zegt meer...
Als je 22” velgen zou willen, dan komt er soms een complete set van een referral langs in het vraag en aanbod draadje, meestal vraagt men zo’n 4000 euro hiervoor, dan heb je wel origineel tesla incl banden, tpms sensoren en montage.

Nee ik wil geen origineel. Die vind ik vrij saai. En okay een sjieke bad mofo ;)

Heb vandaag de plastic matten set erin gelegd, passen mooi erin. Geen tegenvaller. Alleen jammer dat ze matten van 500 euro opgerold bezorgen en je dus eerst moet platleggen met paar bakstenen om ervoor te zorgen dat ze niet gelijk weer oprollen. Bagger.

Ben ook aan het kijken naar de Novitec bodykit, nu nog goed adres voor deugdelijke montage vinden.

:)
 
  • Like
Reactions: job-lek
Hoi, bij deze stel ik mezelf ook maar even voor. Ik heb me de afgelopen weken goed verdiept in een aantal EV's. Na wat rekenen en checken van levertijden kwam de Model 3 (gelukkig :)) als 'beste' en hopelijk snelst leverbare optie uit de bus. Ik was een beetje bang voor het achteraan aansluiten op de reserveringslijst, maar na inschrijven op 22 december kon ik op 26 december configureren en bestellen. Meteen maar gedaan dus :)

Bijkomend voordeel als zelfstandig ondernemer die snel zaken wil doen, is dat ik meteen land in mijn voorkeursversie, de LR AWD, zonder al te gekke levertijd. Ik hoop dat dat zo blijft tenminste... Afijn, we gaan het meemaken hier :)

Groet, Tombaaaa
 
Nee ik wil geen origineel. Die vind ik vrij saai. En okay een sjieke bad mofo ;)

Heb vandaag de plastic matten set erin gelegd, passen mooi erin. Geen tegenvaller. Alleen jammer dat ze matten van 500 euro opgerold bezorgen en je dus eerst moet platleggen met paar bakstenen om ervoor te zorgen dat ze niet gelijk weer oprollen. Bagger.

Ben ook aan het kijken naar de Novitec bodykit, nu nog goed adres voor deugdelijke montage vinden.

:)

Hoi Jeroen welkom

Hierbij een plaatje van mijn aftermarket setje op de X ben er erg blij mee.
18AB8016-AB46-4B8E-938F-5B2FA8BB31C8.jpeg

Komen via wheelclinic in Nijkerk die hebben best leuke opties voor op de X tegen leuke prijzen. En kan je waarschijnlijk ook wel helpen met de novitec bodykit.
 
  • Love
Reactions: Dikkie Dik
Hallo forum leden, even voorstellen. Ik heb vanochtend een Model S 100D besteld. Ik heb 17 jaar in een Mercedes C320 gereden. Heel lang dus, ben van plan ook lang met m’n Tesla te doen.

Ik werk niet meer, ben 60+, van plan lange reizen in Europa te maken met de nieuwe Tesla

Nog een relative leek m.b.t. elektrisch rijden. Al enkele uren op dit forum doorgebracht en al veel geleerd.:)
 
Hallo forum leden, even voorstellen. Ik heb vanochtend een Model S 100D besteld. Ik heb 17 jaar in een Mercedes C320 gereden. Heel lang dus, ben van plan ook lang met m’n Tesla te doen.

Ik werk niet meer, ben 60+, van plan lange reizen in Europa te maken met de nieuwe Tesla

Nog een relative leek m.b.t. elektrisch rijden. Al enkele uren op dit forum doorgebracht en al veel geleerd.:)

Welkom!

Is het een 100D uit voorraad of een zelf geconfigureerde die nog moet worden gebouwd?
 
Dag allen!

Vandaag bij de Tesla-showroom geweest te Aartselaar en offerte opgevraagd voor een model S 75D in het blauw, zilveren wielen en het premium crème binnenpakket. Geavanceerde autopilot zit er uiteraard ook op :).

Nog enorm aan het twijfelen voor de X omwille van de mogelijkheid tot trekhaak maar weet niet of ik de range wil verliezen.

Worden nog spannende dagen voor ik op de bestelknop ga drukken!
 
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, dus even voorstellen. Ik woon in Bergen op Zoom en rij het hele land door in een lease-auto. Tot nu toe altijd BMW 3-serie diesel gereden, maar afgelopen week bij de leasemaatschappij een bestelling ingediend voor een Model 3 LR AWD in Midnight Silver met 19" wielen, zwart interieur en autopilot. Ik heb van de leasemaatschappij april als indicatie gekregen voor de levering, maar heb daar nog geen definitieve bevestiging van.

Ik heb al veel waardevolle informatie gevonden op dit forum en hoop nog veel te leren en bij te dragen!
 
Welkom!

Is het een 100D uit voorraad of een zelf geconfigureerde die nog moet worden gebouwd?

Het is uiteindelijk een zwarte zelf geconfigureerde 100D geworden. De voorraad modellen waren alleen met witte stoelen beschikbaar, dat was voor mij een show-stopper.

Wel frustrerend dat de auto nu niet meer met een open dak / sun roof te configureren is; helaas.....

Verwachte levering is Maart.
 
  • Like
Reactions: Basvdpoel
Hi allemaal,

Na al even meegelezen te hebben en wat eerste bijdragen zal ik mij ook even voorstellen. Ik ben IT consultant en woon in Rotterdam en hou van techniek en gadgets. Wil ook meer bijdragen aan de energietransitie, dus die alles gecombineerd kom je dan al snel uit bij Tesla ;-)

Heb altijd een beetje spijt gehad dat ik in het begin van mijn ZZP-bestaan niet meteen een model-S heb gekocht tegen de zeer gunstige voorwaarden toen, maar heb daar verandering in gebracht door in december een AWD LR Model 3 te bestellen!

Fijn dat dit forum er is met goede discussies en info specifiek voor de Nederlandse/Belgische markt!
Ben me nu verder aan het verdiepen in het thuisladen etc. dus je zult mij hier vast nog wel eens tegenkomen met een vraag.

Groeten,

Marco
 
Hallo iedereen,

Het hoogste tijd dat ik meld op dit forum. De afgelopen weken heb ik lekker zitten rondneuzen.
Veel nuttige info gekregen en daardoor veel geleerd.
Sinds afgelopen donderdag ben ik de trotse eigenaar van een 2e hands MS.

Zwart, zwart lederen interieur, 85kWh, RWD, Pano dak, Autopilot, uit 2015.
De vorige eigenaar heeft haar Tessie genoemd, en ik vind dat een prachtige naam :)

Ik vind Tessie een fantastische auto!!
Ieder ritje opnieuw is ultiem genieten!!

Ik moet nog veel leren, maar ik dit forum, met al die behulpzame leden, is een uitstekende plek om meer kennis op te doen.
Iedereen alvast bedankt voor het delen van de informatie en kennis.

Groeten.