Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Extra apps voor theater

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een beetje lopen pielen met een launcher voor fullscreen apps. Op zich niks nieuws en vrij simpel maar ik vond de bestaande oplossingen een beetje overkill en Apple TV+ ontbrak. En toen was ik zo lekker bezig en heb ik er maar een url voor geclaimd ook.
Misschien heeft iemand er nog plezier van 😊



AC9A4BA6-DA5A-4FEF-93F9-1230624502D5.jpeg


PS. dit is geen commercieel bericht. Het gebruik van de site is gratis. Geen advertenties, tracking, analytics of cookies waar ik iets aan verdien.
 
Ik heb een beetje lopen pielen met een launcher voor fullscreen apps. Op zich niks nieuws en vrij simpel maar ik vond de bestaande oplossingen een beetje overkill en Apple TV+ ontbrak. En toen was ik zo lekker bezig en heb ik er maar een url voor geclaimd ook.
Misschien heeft iemand er nog plezier van 😊



View attachment 756049

PS. dit is geen commercieel bericht. Het gebruik van de site is gratis. Geen advertenties, tracking, analytics of cookies waar ik iets aan verdien.
Zou je Prime kunnen toevoegen? Ik ga de URL opslaan! Bedankt.
 
Ik heb een beetje lopen pielen met een launcher voor fullscreen apps. Op zich niks nieuws en vrij simpel maar ik vond de bestaande oplossingen een beetje overkill en Apple TV+ ontbrak. En toen was ik zo lekker bezig en heb ik er maar een url voor geclaimd ook.
Misschien heeft iemand er nog plezier van 😊



View attachment 756049

PS. dit is geen commercieel bericht. Het gebruik van de site is gratis. Geen advertenties, tracking, analytics of cookies waar ik iets aan verdien.
Supercool!
 
Pathé Thuis en NLZiet ook maar gelijk toegevoegd.

Ik heb niet van al deze diensten een account, dus ik hoor graag of ze werken in de auto mocht iemand het proberen. Mocht er ook een URL zijn die direct naar juiste pagina (video overzicht en niet een of andere algemene homepage) binnen de dienst gaat als je ingelogd bent dan hoor ik dat ook graag dan pas ik de URL aan.
 
  • Like
Reactions: Nielsjah95
Leuk idee al zijn er tal je al voor geweest zoals ABetterTheater.com - Full Screen Apps

Het idee is dus dat je via de youtube app fullscreen gaat en dan navigeert naar iets buiten Youtube en daardoor fullscreen blijft.

Je kunt ook b.v. google.com full-screen openen en zo praktisch op welke website uit komen via search of welke "start" pagine om zo je eigen selectie van diensten te maken.



Maar, 1 met een meer NL selectie is zeker welkom!