Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Extra apps voor theater

This site may earn commission on affiliate links.
Ik wilde 't zelf gaan maken, maar dit ziet er uitstekend uit. Hartelijk dank. Ik heb nog wel een klein verzoeknummertje. Npozappelin.nl en retrogames.cc

Ik gebruik abetterouteplanner.com ook en in stilstand is dat fijn full screen. Kan een optie zijn.
 
@BjörnTM werkt geweldig in de M3 highland. Kids konden tijdens het rijden kijken op het scherm achter op weg naar wintersport. Geweldig, maar helaas doen we maar weinig van dat soort roadtrips. Is het mogelijk HBOmax en SkyShowtime toe te voegen?
Volgens mij is HBO eerder al getest en deed die het niet. Weet even niet zeker. Je kunt sowieso de "URL" knop gebruiken om diensten te gebruiken die er niet tussen staan en om ze te testen. Als ze het daar doen kan ik ze wel een keertje toevoegen.
 
Volgens mij is HBO eerder al getest en deed die het niet. Weet even niet zeker. Je kunt sowieso de "URL" knop gebruiken om diensten te gebruiken die er niet tussen staan en om ze te testen. Als ze het daar doen kan ik ze wel een keertje toevoegen.
HBO max doet het via de URL (zie Wonka). SkyShowTime helaas niet; systeemconfig niet compatible.
 

Attachments

  • IMG_6277.JPG
    IMG_6277.JPG
    162.5 KB · Views: 11
  • IMG_6278.JPG
    IMG_6278.JPG
    377.5 KB · Views: 3
  • Like
Reactions: PriOkkie
Vandaag toegevoegd:

NPO Zappelin
HBO Max: Heeft er ooit al in gestaan maar daar waren toen problemen mee. Hopelijk werkt het nu wel.
Retrogames.cc: Geen idee of dat goed werkt. Laat hieronder maar weten.

Gewijzigd: Twitter.com -> X.com

Dit is wel een beetje het maximaal aantal iconen dat ik op deze manier kwijt kan. Wellicht dat bij een volgende update de boel opgesplitst moet gaan worden in meerdere pagina's.
 
Vandaag toegevoegd:

NPO Zappelin
HBO Max: Heeft er ooit al in gestaan maar daar waren toen problemen mee. Hopelijk werkt het nu wel.
Retrogames.cc: Geen idee of dat goed werkt. Laat hieronder maar weten.

Gewijzigd: Twitter.com -> X.com

Dit is wel een beetje het maximaal aantal iconen dat ik op deze manier kwijt kan. Wellicht dat bij een volgende update de boel opgesplitst moet gaan worden in meerdere pagina's.
@BjörnTM Super handig deze pagina, dank hiervoor!

Bij mij werkt de SkyShowtime url (SkyShowtime) ook in de browser in mijn MY dus wellicht dat je deze ook kunt toevoegen?