Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Facelift Model S ?

This site may earn commission on affiliate links.
Inderdaad ik kreeg ook een mail om te upgraden naar de 75, maar ik heb ook alleen de RWD versie. Volgens mij is het verschil dan nog minder dus ik laat het voor wat het is. Maar ik vraag me af... om dit achteraf te upgraden kost het €3700 ofzo, maar vervangen ze dan je hele accupakket voor dat geld? Lijkt me ook niet echt efficiënt voor dat beetje extra...
 
Inderdaad ik kreeg ook een mail om te upgraden naar de 75, maar ik heb ook alleen de RWD versie. Volgens mij is het verschil dan nog minder dus ik laat het voor wat het is. Maar ik vraag me af... om dit achteraf te upgraden kost het €3700 ofzo, maar vervangen ze dan je hele accupakket voor dat geld? Lijkt me ook niet echt efficiënt voor dat beetje extra...
Het is alleen een software aanpassing. De meerprijs zal er bij tweedehands verkoop wel uitkomen. Doe je het niet dan denk ik dat de degradatie langzamer zal verlopen. Dat kan weer een klein voordeel zijn. Zelf zou ik het wel doen, de achterwiel aangedreven versies verbruiken tot 10% meer elektriciteit dan de vierwiel aangedreven versies. Je zal die 20 km maar tekort komen.
 
Net gelezen op het us gedeelte dat er mensen met een 70D order een gratis upgrade hebben gekregen naar 75D. Daarnaast kregen ze nog de optie om de intelligente luchtvering te nemen aan half de prijs waardoor de productiedatum naar voor schuift...
 
Richting het buitenland is betalen met een creditcard of PayPal aan te bevelen. Wordt er niet geleverd, dan krijg je in ieder geval je zuurverdiende centjes teruggestort en de verkoper krijgt een aantekening. Uiteraard moet de verkoper die betalingsopties wel aanbieden. Doen ze dat niet, dan haak ik af.