Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Facelift Model S ?

This site may earn commission on affiliate links.
Goedenavond, ik ben nieuw op dit forum, en nog in spannende afwachting van m'n Tesla (facelift uitvoering), die begin juli komt. Ik zag ergens op internet dat de led dagrijverlichting niet 'dimt' wanneer de led richtingaanwijzer gebruikt wordt. Iemand hierover iets bekend?
 
Goedenavond, ik ben nieuw op dit forum, en nog in spannende afwachting van m'n Tesla (facelift uitvoering), die begin juli komt. Ik zag ergens op internet dat de led dagrijverlichting niet 'dimt' wanneer de led richtingaanwijzer gebruikt wordt. Iemand hierover iets bekend?
even afwachten ja. Dit viel mij ook op op de showroom modellen, mij niet bekend, lijkt mij dat dit later in een software update komt...
 
Bij karstyle is de prijs van de "facelift bumper" bekend: $ 2500,- (plus BTW plus verzendkosten). Zie hun website Facelift

Ik dacht overigens eerst een prijs van $ 3750 te hebben gezien. $ 2500 vind ik meevallen, zeker gelet op het gegeven dat de bumper al in de juiste kleur wordt geleverd. Ik heb nog geen oplossing gezien voor de accupolen en het sleepoog die nu achter de nepgril zitten.
 
Last edited:
Bij karstyle is de prijs van de "facelift bumper" bekend: $ 2500,- (plus BTW plus verzendkosten). Zie hun website Facelift

Ik dacht overigens eerst een prijs van $ 3750 te hebben gezien. $ 2500 vind ik meevallen, zeker gelet op het gegeven dat de bumper al in de juiste kleur wordt geleverd. Ik heb nog geen oplossing gezien voor de accupolen en het sleepoog die nu achter de nepgril zitten.
Idd even afwachten wat de realiteit zegt :) Al vind ik de huidige neus niet enorm storend op een zwarte MS.
 
Ook in spannende afwachting van m'n model S (met facelift) maar ben er nog niet helemaal over uit welke versie mooier is. Eerst vond ik die zwarte neus maar raar, een soort nep grill. Maar als je het zie als "nosecone" waarachter de radar zit is het toch functioneel en is het een stuk acceptabeler.
Nou ja, de nieuwe is zeker niet lelijker.
Even wat anders, weet iemand hoe vaak het HEPA filter vervangen moet worden?
 
Bij karstyle is de prijs van de "facelift bumper" bekend: $ 2500,- (plus BTW plus verzendkosten). Zie hun website Facelift

Ik dacht overigens eerst een prijs van $ 3750 te hebben gezien. $ 2500 vind ik meevallen, zeker gelet op het gegeven dat de bumper al in de juiste kleur wordt geleverd. Ik heb nog geen oplossing gezien voor de accupolen en het sleepoog die nu achter de nepgril zitten.

Ziet er nog steeds goed uit, en ik vind de prijs inderdaad ook niet tegenvallen. Als we een groupsbuy op kunnen zetten, heb ik wel interesse.
 
Ik zag net op de website van Tesla dat een 70D -> 75D 20km extra wint door de "update" en de 70->75 25 km.
Volgens mij waren de cijfers voor de non-D nog niet gekend? Geen aparte vermeldingen van prestatiecijfers, dus ongewijzigd veronderstel ik.