Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.0 - Belgium / Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
in deze eerste week zit er wel toevallig een roadtrip van 600km:wink:
Het mooie is dat die roadtrips nu makkelijker kunnen dan met de 60 versie die Frank heeft verkocht. Naar Noorwegen was Frank met Dirk (85 kWu) een koppel. Een ongeremd pretkoppel. Een roadtrip met die twee makkers is vermaak ten top en op zich al een zeer goed argument om ook mee te gaan. Nou niet allemaal tegelijk natuurlijk :wink:
 
Het mooie is dat die roadtrips nu makkelijker kunnen dan met de 60 versie die Frank heeft verkocht. Naar Noorwegen was Frank met Dirk (85 kWu) een koppel. Een ongeremd pretkoppel. Een roadtrip met die twee makkers is vermaak ten top en op zich al een zeer goed argument om ook mee te gaan. Nou niet allemaal tegelijk natuurlijk :wink:
Ik kan er mij iets bij voorstellen :)
 
Het mooie is dat die roadtrips nu makkelijker kunnen dan met de 60 versie die Frank heeft verkocht. Naar Noorwegen was Frank met Dirk (85 kWu) een koppel. Een ongeremd pretkoppel. Een roadtrip met die twee makkers is vermaak ten top en op zich al een zeer goed argument om ook mee te gaan. Nou niet allemaal tegelijk natuurlijk :wink:

Wim, bedankt voor dit mooie compliment :smile: (Jij bent de eerste aan wie ik 24punten uitdeel:wink:)
 
net iets nieuws gezien.
ik was op de snelweg tegen 130km/uur op AP aan het rijden. nog nogeveer 10 km te rijden met nng 45km beschikbaar.
Op dat moment een verbruik van 265wh/km
op de display stond links de navigatie en rechts de trip meters.
Plots komt rechts de schijf met het verbruik in beeld geschoven over de tripmeter. en na een 15 tal seconden schuift het terug naar rechts uit beeld.
t was mooi om te zien.

straks mijn eerste 1000km na 6 dagen:smile:

Is it a bug or a feature :rolleyes:

It's a feature. Je krijgt hem ook te zien bij limited regen door koud weer of een (bijna) volle accu.

Bij elke beperking van vermogen of regen is hij als waarschuwing even te zien in het rechter display.
 
Tesla staat nu bij Service center in Amsterdam maar heb zojuist de melding gehad dat de software is geupdate. Uitlezen met Visisble Tesla leert dat de auto nu staat op 7.0.2.9.74

Is er al bekend wat deze versie doet? (ik neem aan o.a. Spotify)

Groeten,
Gert
 
Tesla staat nu bij Service center in Amsterdam maar heb zojuist de melding gehad dat de software is geupdate. Uitlezen met Visisble Tesla leert dat de auto nu staat op 7.0.2.9.74

Is er al bekend wat deze versie doet? (ik neem aan o.a. Spotify)

Groeten,
Gert

Het zou me verbazen. Bij een bezoek aan het SeC krijg je altijd de laatste versie, maar niet iets wat nog moet uitkomen. Spotify zit waarschijnlijk in 7.1
Je bent wel nog een van de eersten met deze versie: Tesla Firmware Upgrade Tracker Web App
 
Lijkt er inderdaad op. Op wat hele kleine dingen na (misschien valt het nu pas op) maar bij de verbruiksmeter op het dashboard staat er nu onder dat het over 50km gaat (wat wel bekend was uiteraard). Verder geen spannende zaken.

Groeten,
Gert
 
Vandaag in gesprek met een Tesla vogeltje: houd uw display in de gaten voor een geel klokje. Op mijn vraag of het om de spotify update zou gaan kwam het antwoord: en nog iets veel mooiers.
Benieuwd of 7.1 er nu echt aan zit te komen en wat daar deze mooie "killer feature" van gaat worden! [emoji3]

Ja hee. Nu zit ik iedere 5 minuten te checken voor n update.. [emoji6]