Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.0 - Belgium / Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vrees dat het de Californication van de wereld is, die we hier aan den lijve ervaren. In een wat cynische post las ik het vermoeden dat veel van de Tesla software wordt gemaakt door kleine subcontractors in California. Die programmeurs hebben nog nooit een stap buiten CA gezet of een EV, laat staan een Tesla, van binnen gezien.
Klinkt helaas nogal plausibel.
 
net iets nieuws gezien.
ik was op de snelweg tegen 130km/uur op AP aan het rijden. nog nogeveer 10 km te rijden met nng 45km beschikbaar.
Op dat moment een verbruik van 265wh/km
op de display stond links de navigatie en rechts de trip meters.
Plots komt rechts de schijf met het verbruik in beeld geschoven over de tripmeter. en na een 15 tal seconden schuift het terug naar rechts uit beeld.
t was mooi om te zien.

straks mijn eerste 1000km na 6 dagen:smile:
 
Ik voel geen verschil. Hij staat altijd op 18 graden, en ik voel de warmte vanaf de eerste minuut. Ik zit ook nooit met een jas aan in de auto zoals ik anderen (non Tesla's) vaak zie doen.

Wellicht hangen de verschillende ervaringen ook samen met die 'sync temp' setting.
ik had vanavond de temp aan de bestuurderskant op 27 staan en ik bleef maar een koude luchtstroom voelen. De bijrijders kant stond op 20.
Daarna even met die sync temp beide kanten op 27 gezet en het werd onmiddelijk bloedheet.
 
net iets nieuws gezien.
ik was op de snelweg tegen 130km/uur op AP aan het rijden. nog nogeveer 10 km te rijden met nng 45km beschikbaar.
Op dat moment een verbruik van 265wh/km
op de display stond links de navigatie en rechts de trip meters.
Plots komt rechts de schijf met het verbruik in beeld geschoven over de tripmeter. en na een 15 tal seconden schuift het terug naar rechts uit beeld.
t was mooi om te zien.

straks mijn eerste 1000km na 6 dagen:smile:

Heb die verbruiksklok ook al een paar zien in- en wegschuiven waarbij ik eerst dacht dat ik aan een scrollwieltje gehaperd had, maar nee, doet ie zelf… .

Proficiat Frank, ik doe daar een maand over… . :tongue: