Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.0 - Belgium / Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
In versie 6 had ik bij het achteruit rijden nog piepjes van de sensoren aan de zijkant van de auto, deze piepjes zijn met versie 7 verdwenen en vervangen door een afstanden view in het onderste deel van het scherm.

Erg jammer, ik mis de piepjes nog iedere dag en hoop dat ze binnenkort terug keren!
Piepjes van de sensoren zijn niet in v7, ik heb ze in ieder geval nog. Maar de geluidssignalen kun je wel aan of uit zetten bij de Controls. Ik denk dat ze bij jou dus uit staan.
 
Piepjes van de sensoren zijn niet in v7, ik heb ze in ieder geval nog. Maar de geluidssignalen kun je wel aan of uit zetten bij de Controls. Ik denk dat ze bij jou dus uit staan.

Ik heb het zojuist nog eens geprobeerd, maar er komen echt alleen geluidsignalen als ik vooruit rijd.
Als ik achteruit rijd dan zijn er bij echt geen geluidsignalen meer te horen, in versie 6 was dat wel zo!

@Eelcodb, ik zie ineens dat ik wel een power meter ring heb die net zo werkt als in versie 6.
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    701.2 KB · Views: 58
Hier ook vannacht gearriveerd. Las dat er een kleine update van de navigatie is. Zou kaartdata ook bijgewerkt zijn?
Helaas is dat onwaarschijnlijk. De kaartupdates gaan los van de firmware updates.
Er was ooit sprake van uitsluitend te verkrijgen via WiFi, maar dat geloof ik niet meer zo.
In ieder geval kan het SeC de kaarten ook updaten per USB.
 
Ik heb vanochtend een bug gevonden.
Vraag is of ik dit alleen heb (dus incidenteel op mijn auto) of dat er meerdere last hiervan hebben?

De bug : Zodra ik boven de 135km/u rijd, en ik laat het acceleratiepedaal los (dus maximaal afremmen) dan gaan de remlichten niet branden.
Zodra ik onder de 135Km/u kom, dan springen plots de lichten aan.

Althans, de lichten op het display. Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om echt fysiek de achterkant te laten controleren.