Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.0 - Belgium / Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
Jawel en dat zal uiteindelijk heel mooi worden, met voorspelling bezetting als je aankomt vanuit de navigatie van anderen die de SuC hebben gekozen en advies welke zuil en automatisch RECHT parkeren[emoji1]
Reken er maar op dat hier al aan gewerkt wordt. Het zijn gegevens die allemaal vanuit de auto naar Tesla kunnen worden verstuurd.
Ik denk soms wel eens dat Tesla hier bewust temporiseert. Zo blijven we allemaal hongerig :wink:
 
QUOTE=Leon W;1314046]In US is de overheid wat minder betuttelend maar regelt de maatschappij dat (met legers advocaten o.a.)[/QUOTE]


En het verbieden van kinder-surprise-eieren, een opschrift in de spiegels "objects might be closer as they appear",... hoeveel voorbeelden van betutteling in de vs wil je nog hebben?
 
grmbll...
View attachment 99152
ben ik nu echt de enige die dit probleem heeft :(
Hoe is dit toen uiteindelijk afgelopen?

Ik kreeg vanochtend voor de tweede keer deze melding. Eerste keer was gisteren tijdens het parkeren opeens zonder incident of andere auto's in de omgeving de melding er, en was bij terugkomst bij de auto 9 uur later verdwenen.
Vanochtend heeft de Thunderjet met TACC en AP aan een noodstop gemaakt tijdens filteringen op de A10 op een moment van verminderde oplettendheid (ik luisterde iets té aandachtig naar het nieuws over de aanslag op Zaventem). Gelukkig was zij dus wel oplettend en heeft AEB erger voorkomen. Maar de rest van de rit was dus met de melding Cruise Control Unavailable afgewisseld met Driver Assistance Features Unavailable.
Ik hoop dat het straks weer gereset is, maar ik snap niet wat er aan de hand kan zijn.
 
Vandaag op de A58 reed ik op AP en opeens vertraagde de MS zonder aanleiding.
Ik was er gelukkig snel bij!

Het was geen noodstop maar het verbaasde me wel
De auto achter me moet gedacht hebben dat ik de afrit naar de A27 had willen nemen.
Hopelijk zal de update die nu loopt het oplossen (had hem al een dag of twee maar vond het niets deze in Engeland te activeren).

Ik weet straks wel of er iets beschreven is in de release notes.
 
Het schijnt dat, als een Tesla ergens een noodstop heeft gemaakt dit als een potentieel gevaarlijk punt wordt geupload en de vloot daar letterlijk rekening mee houdt. Ik kom dat ook regelmatig tegen en op het moment dat ik er rijd is er geen verklaring. Als dit het was zal het wel verder gefijnregeld gaan worden. Ik heb vandaag ook op de A27 zoiets gehad. Niet echt remmen maar wel inhouden en toen zelf pedaal maar ingedrukt. Denk dat het nog een bug is.
 
Hans bedankt. dat verklaart waarschijnlijk ook dit punt, hier op deze flauwe S-bocht op de A10 naar de A4 gaat het ook ineens naar 95 terug...

Knipsel.JPG