Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.1

This site may earn commission on affiliate links.
Zaterdag nacht op een baan waar ik 50 km mocht gaf de auto aan dat ik 5 mocht.
toen ik de AP op zette verlaagde hij de snelheid naar 15km.o_O
Ik ben even gestopt om een foto te nemen.
ook heb ik de laatste dagen al een paar keer gehad dat het alarm af ging, en het was bijna niet uit te krijgen.
5km.jpg
 
Zaterdag nacht op een baan waar ik 50 km mocht gaf de auto aan dat ik 5 mocht.
toen ik de AP op zette verlaagde hij de snelheid naar 15km.o_O
Ik ben even gestopt om een foto te nemen.
ook heb ik de laatste dagen al een paar keer gehad dat het alarm af ging, en het was bijna niet uit te krijgen.
View attachment 177772

Dat is het mooie van Artificiële Intelligentie; dat past zich aan aan de capaciteiten van de bestuurder.

:rolleyes:
 
Last edited:
@Xfrank .. Ik ben op Google street maps gaan kijken of er op die locatie borden staan. Grappig genoeg staan er "op het moment van streetview" nepborden van 50km/u die volgens mij moeten wijzen op 50jaar huwelijk. Zou google dit verkeerd geïnterpreteerd/gelezen hebben?
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2016-05-24 om 08.08.29.png
    Schermafbeelding 2016-05-24 om 08.08.29.png
    379.3 KB · Views: 34
@Xfrank .. Ik ben op Google street maps gaan kijken of er op die locatie borden staan. Grappig genoeg staan er "op het moment van streetview" nepborden van 50km/u die volgens mij moeten wijzen op 50jaar huwelijk. Zou google dit verkeerd geïnterpreteerd/gelezen hebben?

er stonden enkel borden van 50.
misschien heeft ze door de regen (druppels die uit de lucht vallen) de nul niet kunnen lezen.
 
  • Informative
  • Funny
Reactions: Ivo-G and Noelis
ook heb ik de laatste dagen al een paar keer gehad dat het alarm af ging, en het was bijna niet uit te krijgen.
Same here, tot nu toe 2 keer gehad.
Laatste keer gewoon door de wagen via de keyfob te openen. Alarm niet uit te krijgen, op geen enkele manier. Kon zelfs gewoon de wagen starten en rijden maar alarm bleef afgaan. Na X tijd ging het dan vanzelf uit.
 
Gisteren kleine beurt bij SeC Amsterdam (rubbers, handgrepen, etc). Prima hoor maar update 2.18.91 zorgt er ook bij mij voor dat het alarm vrolijk afging bij openen van de deuren. Meteen gebeld en inderdaad bekend issue met de laatste 3 kleine updates. "Ze zijn er mee bezig en het gebeurt niet altijd".
 
Op mijn kaart geeft staan er 2 destination chargers op een paar km van mij in de buurt. Nieuwsgierig eens gaan kijken...beide icoontjes gevolgd, en ik kom aan...aan een weide! het enige dat hier elektriciteit geeft is de prikkeldraad o_O
Ik hoop dat de andere destination chargers wel kloppen want als je hier op vertrouwt kan je anders wel eens bedrogen uitkomen...
 
Op mijn kaart geeft staan er 2 destination chargers op een paar km van mij in de buurt. Nieuwsgierig eens gaan kijken...beide icoontjes gevolgd, en ik kom aan...aan een weide! het enige dat hier elektriciteit geeft is de prikkeldraad o_O
Ik hoop dat de andere destination chargers wel kloppen want als je hier op vertrouwt kan je anders wel eens bedrogen uitkomen...
Mischien handig om te vertellen welke deze waren.
 
Op mijn kaart geeft staan er 2 destination chargers op een paar km van mij in de buurt. Nieuwsgierig eens gaan kijken...beide icoontjes gevolgd, en ik kom aan...aan een weide! het enige dat hier elektriciteit geeft is de prikkeldraad o_O
Ik hoop dat de andere destination chargers wel kloppen want als je hier op vertrouwt kan je anders wel eens bedrogen uitkomen...

Staan die in de lijst van destination chargers? Waarschijnlijk niet..
Volgens mij zijn het icoontjes van locaties waar jij reeds geladen hebt. Bij mij staat er sedert kort ook een icoontje op een halve kilometer van m'n deur, maar heb daar nog nooit geladen..