Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.1

This site may earn commission on affiliate links.
De 90D test (0-100) in de:
- 70 configuratie: 6s max power 278kW
- 70D configuratie: 5.2s max power 285kW
- 90D configuratie: 4.1s max power 349kW

Met 60% SoC getest in volgorde van resultaten op hetzelfde stuk (3x). Info komt uit teslalog.com

90D vs 70 geeft héél ander gevoel, de modellen ertussen weet ik niet zo... (in 0-100 uiteraard)

Moet toch niet blijven open staan, want hij blijft gelimiteerd ook als het scherm toe is
In 70 en 70D modus ziet die er zo uit:
nWauW46.png


Uiteraard wel het gewicht van de voormotor en batterij in de 70-modus

Ik heb er mee gespeeld en hoe gaat die modus eraf? Door max te kiezen? Want elke keer als je in het menu komt staat er een vinkje naast 70?
 
Heeft er iemand sinds 2.17.37 ook problemen met de Bluetooth verbindingen?

Stel de laatste dagen vast dat mijn gsm niet meer verbind in de wagen. Probeer hem dan 'geforceerd' te verbinden maar lukt niet. Als ik gsm verwijder en opnieuw scan vindt mijn Tesla de GSM niet. Werkt pas terug na een center console reset.
 
Heeft er iemand sinds 2.17.37 ook problemen met de Bluetooth verbindingen?

Stel de laatste dagen vast dat mijn gsm niet meer verbind in de wagen. Probeer hem dan 'geforceerd' te verbinden maar lukt niet. Als ik gsm verwijder en opnieuw scan vindt mijn Tesla de GSM niet. Werkt pas terug na een center console reset.

Ik heb al een paar dagen mijn contacten en recente contacten niet meer. Bellen werkt nog wel. Reset gedaan, connectie verbroken en opnieuw gemaakt. Maar het blijft leeg. Dus meer gebruik van Spotify nu :)
 
Ik heb nog steeds geen toegang kunnen krijgen tot de "performance" keuze, zelfs
niet sinds 2.17.37. Toen ik de wagen na een jaarlijkse onderhoudsbeurt ging ophalen
had ik ernaar gevraagd en volgens één van de verkopers zou dit enkel mogelijk zijn in de
ludi versie. Klopt dit? Of heb ik gewoon pech en daarmee uit?
 
vandaag heb ik blijkbaar iets nieuws ontdekt bij onze wagen. Misschien is het niks nieuws en hier al veelvuldig besproken
maar ik heb het nog nooit gezien. (en om eerlijk te zijn wordt het nu wel wat griezelig met hoe slim die wagen wel is)
We hadden dit al een keer of twee hiervoor gezien in de laatste twee weken ofzo, maar nooit bij stilgestaan tot vandaag.

Wij hebben enkele vaste ritten die we wekelijks doen, Antwerpen - Hasselt en terug. Woensdag is bv de terugrit naar
Antwerpen na een verblijf van enkele dagen. Vandaag, toen we juist vertrokken waren richting Antwerpen, kregen
we een melding op het scherm dat we via een andere route 11 minuten eerder thuis gingen zijn...
Belangrijk hier is dat we de gps NIET hadden ingesteld. We vertrekken wel steeds rond hetzelfde uur.
Wordt de wagen zo slim dat hij reeds wist dat we richting Antwerpen gingen rijden en ons al op voorhand wilde helpen?

(by the way, helemaal off topic maar Hasselt is de perfecte plek voor m'n guilty pleasure. De ring rond Hasselt is het
walhalla voor de rood licht launches, elke avond bij droog weer gaan we enkele rondjes trekken :) na 10 maanden is de fun
van de insane launches nog niet weg, helemaal niet zelfs)
 
  • Like
Reactions: Ivo-G and CO2CLEAN
Het is in dit geval niet Tesla die slimmer wordt, maar Apple die meer toegang krijgt tot uw gegevens!
Toch niet,
het is de tesla die dit doet. ik heb het ook vorig jaar 1 keer gehad.
"home" en of "work" moeten in de favorieten staan, en hij moet het patroon erkennen en er moet een andere weg zijn die op dat moment minder tijd in beslag neemt.
Zonder de navigatie aan, kwam er een melding op het scherm dat er een kortere weg was naar huis.
 
  • Like
Reactions: HWS
Toch niet,
het is de tesla die dit doet. ik heb het ook vorig jaar 1 keer gehad.
"home" en of "work" moeten in de favorieten staan, en hij moet het patroon erkennen en er moet een andere weg zijn die op dat moment minder tijd in beslag neemt.
Zonder de navigatie aan, kwam er een melding op het scherm dat er een kortere weg was naar huis.

Klopt heb het ook al meer dan eens gehad, de suggestie stond meteen op het scherm zodra ik de auto instapte.