Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
Zo, ik ben er door. Waarmee maar weer eens bewezen is dat "gratis" (en makkelijk) nog altijd een hoge aantrekkingskracht kent ... ook onder Tesla-eigenaren...
Als er nog liefhebbers voor stickers zijn, dan dienen zij zich bij @Keezje te melden.
Hier is de allereerste Tesla besteld. Krijgen em maart/april. (hopelijk) ... Ik begreep dat ik bij u die legendarische stickers kan bestellen. Indien er nog stickers die verstopt te worden in de buurt van Belgisch Limburg(riemst) draag ik hier ook graag mijn steentje bij. Alvast bedankt
 
  • Like
  • Funny
Reactions: S-19910 and Exiteer
Hier is de allereerste Tesla besteld. Krijgen em maart/april. (hopelijk) ... Ik begreep dat ik bij u die legendarische stickers kan bestellen. Indien er nog stickers die verstopt te worden in de buurt van Belgisch Limburg(riemst) draag ik hier ook graag mijn steentje bij. Alvast bedankt

Ik heb medio '17 weliswaar het idee geopperd - vergetende dat xFrank ze in 2013 al eens eerder gemaakt had (maar wie had er toen al een Tesla...) - en heb ze helpen verspreiden.. Maar dat is het dan ook.. ben er 100% doorheen...
Stickers zijn om de TMC-deenemers te onderscheiden van gewone Tesla-rijders.. je moet ze dus wel eerst verdienen - zeg maar minimaal 100 posts of zo -;)
 
Ik heb medio '17 weliswaar het idee geopperd - vergetende dat xFrank ze in 2013 al eens eerder gemaakt had (maar wie had er toen al een Tesla...) - en heb ze helpen verspreiden.. Maar dat is het dan ook.. ben er 100% doorheen...
Stickers zijn om de TMC-deenemers te onderscheiden van gewone Tesla-rijders.. je moet ze dus wel eerst verdienen - zeg maar minimaal 100 posts of zo -;)
Mee eens. I am in!!:D:D:D
 
Ik heb medio '17 weliswaar het idee geopperd - vergetende dat xFrank ze in 2013 al eens eerder gemaakt had (maar wie had er toen al een Tesla...) - en heb ze helpen verspreiden.. Maar dat is het dan ook.. ben er 100% doorheen...
Stickers zijn om de TMC-deenemers te onderscheiden van gewone Tesla-rijders.. je moet ze dus wel eerst verdienen - zeg maar minimaal 100 posts of zo -;)

Tegen dit tempo zal dat geen probleem zijn, was niet op de hoogte van deze ongesproken regel. Zal mijn best doen
 
Ik heb medio '17 weliswaar het idee geopperd - vergetende dat xFrank ze in 2013 al eens eerder gemaakt had (maar wie had er toen al een Tesla...) - en heb ze helpen verspreiden.. Maar dat is het dan ook.. ben er 100% doorheen...
Stickers zijn om de TMC-deenemers te onderscheiden van gewone Tesla-rijders.. je moet ze dus wel eerst verdienen - zeg maar minimaal 100 posts of zo -;)
Bij deze dan nog een post voor de zekerheid ;)