Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Foto's/plaatjes (anything Tesla related)

This site may earn commission on affiliate links.
Paar dagen veel sneeuw gehad hier. ❄👀

Hv7a7Pw.jpg


Beetje gespeeld ook met slip start ingeschakeld, best leuk om de achterkant wat losser te hebben. 😁 Komt niet in de buurt van track mode maarja.. moet toch iets als je geen Performance hebt. 😔
 
@VincentVerbist @prettig @nico180
Bedankt hoor! 😃 Wrap is van Avery Dennison, Satin Metallic Dark Blue. En al het zwarte is gewoon 3M Satin Black. Zo van veraf zie je alleen de kleur, dichtbij in de zon zie je de metallic flakes er ook heel mooi doorheen. Vind het zelf ook nog altijd een geweldige kleur. 😁 Combinatie met de strepen en sideskirts is niet voor iedereen maar ik vond het wel leuk om het allemaal net wat sportiever en uniek uit te laten zien. 😉
 
Deze model Y LR Zwart staat bij ons om de hoek. Beste man heeft veel aan laten veranderen.
Voor en achter bumper
Side skirt
Tesla logo
Interieur verlichting RGB met touchscreen
2de beeldscherm achter steur
Verlichting bij instap in logo
Tesla logo uit deur
Wrap
En misschien nog wel meer. Vond wel gaaf om hier te delen.

View attachment 863436View attachment 863437View attachment 863438View attachment 863439View attachment 863440
vind die rgb verlichting wel vet, home made of laten doen?
 
Deze model Y LR Zwart staat bij ons om de hoek. Beste man heeft veel aan laten veranderen.
Voor en achter bumper
Side skirt
Tesla logo
Interieur verlichting RGB met touchscreen
2de beeldscherm achter steur
Verlichting bij instap in logo
Tesla logo uit deur
Wrap
En misschien nog wel meer. Vond wel gaaf om hier te delen.

View attachment 863436

deze rgb verlichting lijkt niet op een plakstrip van Aliexpress, maar de verlichting dat een Duits bedrijf verkoopt. Ik dacht voor rond de 2k? Ze vervangen dan de hele trim waar de verlichting in is verwerkt. Ziet er wel gaaf uit. Ben wel benieuwd of dit dan is gekoppeld aan de ambient verlichting van de auto zodat het automatisch aan/uit gaat.

Dit moet hem zijn:
 
View attachment 903332
View attachment 903333
Gisteravond kon ik de gewrapte y ophalen. Redbull is Greendeal geworden.
Ik ben blij met het resultaat. Het was niet bepaald mooi weer om foto’s te maken maar toch een poging gedaan.
Heel mooi inderdaad.
1 nadeel echter, als Poetin tot hier komt wordt hij direct geconfisceerd voor het front.
Neen, eerlijk de mooiste wrap die ik hier ooit zag.