Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

FSD Hardware 4.0

This site may earn commission on affiliate links.
Joe Justice, voormalig hoofd Agile Development bij Tesla geeft daar zelfs seminars over:


“Beyond Agile” 😅
Bedankt voor deze link, hier ga ik dit weekend eens aandachtig naar kijken!
[...] dan sta je waar classic auto momenteel staat. In de panic room.
Bedankt, klinkt logisch :D
Hopelijk kunnen ze in de toekomst dit stroomlijnen zodat de eindgebruikers hier niet zo veel last van hebben 😇
 
Bedankt voor deze link, hier ga ik dit weekend eens aandachtig naar kijken!

Bedankt, klinkt logisch :D
Hopelijk kunnen ze in de toekomst dit stroomlijnen zodat de eindgebruikers hier niet zo veel last van hebben 😇
Ik neem die last er graag bij. Zo gebeurt er tenminste iets.
Met Tesla maak je alles mee en
Niet alleen met $TSLA (om een gewaardeerd, spijtig genoeg afgehaakt oud-lid te parafraseren)
 
  • Love
Reactions: Dikkie Dik
Lijkt erop dat er 3 extra camera's bij komen, één aan de voorkant in de bumper en één per linker- en rechterkant in de side-repeaters, wijzend naar voren.
Zie dit artikel Exclusive: Tesla's Model 3, Project Highland Exposed: What’s Changing

Hopelijk gaan deze verandering van project Highland ook snel naar de Model Y doorgezet worden, en dan vooral ook in Berlijn 😇
De extra side-repeater camera zal waarschijnlijk op de onderstaande manier geplaatst worden:

@Dikkie Dik
Bedankt voor deze link, hier ga ik dit weekend eens aandachtig naar kijken!
Wat een mooie talk was dat zeg, erg gaaf om te weten hoe ze dit in de fabriek aanpakken! Thanks voor de link 🤩
 
Last edited:
Lijkt erop dat er 3 extra camera's bij komen, één aan de voorkant in de bumper en één per linker- en rechterkant in de side-repeaters, wijzend naar voren.
Zie dit artikel Exclusive: Tesla's Model 3, Project Highland Exposed: What’s Changing

Hopelijk gaan deze verandering van project Highland ook snel naar de Model Y doorgezet worden, en dan vooral ook in Berlijn 😇
De extra side-repeater camera zal waarschijnlijk op de onderstaande manier geplaatst worden:

@Dikkie Dik

Wat een mooie talk was dat zeg, erg gaaf om te weten hoe ze dit in de fabriek aanpakken! Thanks voor de link 🤩
Dat duurt nog wel even hoor. Q3 is de verwachting.
 
Voorbumpercamera met wasfunctie in actie.

1701430181481.png