Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

FSD kopen

This site may earn commission on affiliate links.
Spannend. Maar omgerekend van Elon Time naar normale tijd duurt het waarschijnlijk dus nog 3-6 maanden.

Tesla advanced Summon ready in ~6 weeks! Just an over-the-air software upgrade, so will work on all cars made in past 2 years (Autopilot hardware V2+).
6:46 AM · Nov 1, 2018·Twitter for iPhone


November vorig jaar was het ook ongeveer 6 weken nog.
Dus die 4 tot 8 weken vanaf nu, zal ongeveer rond 33 oktember 2024 moeten vallen.
 
  • Funny
Reactions: FrankNL and horta
De prijsverhoging is dan nog net op tijd voor einde kwartaal (Q3) discount of zou dit voor het jaareinde/Kerst prijzenfestival? Hoe dan ook interessant om te zien hoe de FOMO wordt uitgemolken met advanced summon. Wees er snel bij, mis het niet!
 
Bericht aan alle mensen die FSD proberen te rationaliseren.

Wat is het 'Performance' model? Extra kW's, spoilertje, grotere velgen. Je hebt er in het dagelijks verkeer 10x minder aan dan FSD, maar niemand is zo krampachtig bezig die aankoop te rechtvaardigen.

Alles wat meer is dan een Dacia is geld uitgeven aan 'luxe', 'prestaties', 'stijl', 'uitstraling', 'comfort', kortom allemaal emotionele zaken die je niks beter van A --> B zullen brengen.

Stop met rationaliseren en doe waar je je goed bij voelt. Dus als je het een te gekke gimmick vindt, koop dan die FSD en geniet ervan.

/zeepkistmodus
 
Tesla advanced Summon ready in ~6 weeks! Just an over-the-air software upgrade, so will work on all cars made in past 2 years (Autopilot hardware V2+).
6:46 AM · Nov 1, 2018·Twitter for iPhone


November vorig jaar was het ook ongeveer 6 weken nog.
Dus die 4 tot 8 weken vanaf nu, zal ongeveer rond 33 oktember 2024 moeten vallen.
Dit is zeker het ernstigste geval van 'Elon time' dat ik me kan herinneren. Herinnert iemand zich deze tweet nog? Kijk goed naar de datum. Dus in april was het nog een weekje werk, nu zitten we in augustus en duurt het nog 6-8 weken. o_O

y4miZc8Oe9BC6weGHh5T7aFlA1UzZ8sV29gwemf1kQZJDbHeJNyEFqJaft5c9NGWnaJN0JmAVQwxttsxNFESyjzEqj1g40XYFBWaCJH2NEslfuny0SY9_ZKg5U7YQMfPIJXRJMsh73aZqZpfXdoQzsboJ9j8VX1BMmFoKqbrGXRAEy4VsOTb0h42-XxzFa8EVHF
 
Bericht aan alle mensen die FSD proberen te rationaliseren.

Wat is het 'Performance' model? Extra kW's, spoilertje, grotere velgen. Je hebt er in het dagelijks verkeer 10x minder aan dan FSD, maar niemand is zo krampachtig bezig die aankoop te rechtvaardigen.

Alles wat meer is dan een Dacia is geld uitgeven aan 'luxe', 'prestaties', 'stijl', 'uitstraling', 'comfort', kortom allemaal emotionele zaken die je niks beter van A --> B zullen brengen.

Stop met rationaliseren en doe waar je je goed bij voelt. Dus als je het een te gekke gimmick vindt, koop dan die FSD en geniet ervan.

/zeepkistmodus
Ok heb mijn verzameling door het aanschaffen van FSD en CCS upgrade iig complete. CCS bij Ionity voor 6,61 euro ex onbeperkt flat fee met 140kW laden is fijn en een toevoeging voor de toekomst. Ook kan de auto nu hogere snelheden voor V2 en V3 aan. 500 euro is dan erg weinig voor de ombouw.
FSD voor 3200 incl btw aangeschaft. Nu wachten op de nieuwe chip en EU regulatie.

Enige wat ik tzt nog zou kunnen aanschaffen is de nieuwe MCU voor mijn X p100dl 03/2018
 
Ik heb geen FSD en ook geen AP, daarvoor zou ik 3.200 + 6.400 moeten betalen. Rij inmiddels al 15.000 met de standaard cruise control en mis wel het automatisch afstand en baan houden van m’n Nissan Leaf waar dat standaard was... zou het graag eens uitproberen of ik er op de Tesla 3.200 voor over zou hebben...
 
Ik heb geen FSD en ook geen AP, daarvoor zou ik 3.200 + 6.400 moeten betalen. Rij inmiddels al 15.000 met de standaard cruise control en mis wel het automatisch afstand en baan houden van m’n Nissan Leaf waar dat standaard was... zou het graag eens uitproberen of ik er op de Tesla 3.200 voor over zou hebben...

En je hoeft voor die 3200€ ook minder op te letten op het sturen want hij houd je auto netjes binnen de lijntjes. Zou het wel kopen als ik jou was en je het fijn vondt in de leaf...
 
Niet in de shop, in jouw Tesla account op de beheer pagina van jouw auto!
Maar waar dan? En zou dat nu al zichtbaar zijn?
Als ik inlog zie ik het referral programma. Als ik dan op beheren klik, zie ik eerst een text over het opmaken van het contract. Rechts staat iets over het bekijken van de configuratie en het downloaden van de app, en daaronder staan wat documenten: de bestelovereenkomst, de aanbetalingsfactuur, een creditfactuur van die aanbetaling en het beleid tav grijze markten. Verder zie ik niets.