N.a.v. mijn mail aan service Tilburg:
"Wij hebben uw melding ontvangen m.b.t. het activeren/upgraden van de Autopilot. Normaal gesproken kunnen wij dit doorzetten naar de juiste afdelingn voor activatie. Echter zijn er technische problemen wat betreft het activeren. Helaas is het (ook voor ons als Service Center) op dit moment onduidelijk hoe en wanneer dit opgelost wordt. Dit euvel is een bekend probleem waarvan Tesla op de hoogte is en er wordt aan een oplossing gewerkt. We begrijpen dat het vervelend is, echter is het zowel voor u als ons ook afwachten.
Wij zullen een melding maken van uw auto, zodra er meer bekend is wordt u hierover ingelicht.
Excuses voor het ongemak."
Ok, dus je krijgt al niks na aanschaf van FSD, maar nu weten ze zelfs niet meer wannéér je niks krijgt
"Wij hebben uw melding ontvangen m.b.t. het activeren/upgraden van de Autopilot. Normaal gesproken kunnen wij dit doorzetten naar de juiste afdelingn voor activatie. Echter zijn er technische problemen wat betreft het activeren. Helaas is het (ook voor ons als Service Center) op dit moment onduidelijk hoe en wanneer dit opgelost wordt. Dit euvel is een bekend probleem waarvan Tesla op de hoogte is en er wordt aan een oplossing gewerkt. We begrijpen dat het vervelend is, echter is het zowel voor u als ons ook afwachten.
Wij zullen een melding maken van uw auto, zodra er meer bekend is wordt u hierover ingelicht.
Excuses voor het ongemak."
Ok, dus je krijgt al niks na aanschaf van FSD, maar nu weten ze zelfs niet meer wannéér je niks krijgt