Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gele verkleuring Led lamp

This site may earn commission on affiliate links.
Ik hoop ook dat het opgelost wordt en dit moet Tesla ook goud geld kosten. Ik mag trouwens hopen dat die oude lampen niet bij het grofvuil gaan. Volgens mij zou je die prima kunnen refurbishen voor dat geld... Buiten deze issues vind ik het een erg fijne wagen. Mag ik vragen wat die uitgebreide garantie kost? Ik rij ongeveer 35K per jaar met de wagen, dus zou bij mij concreet ongeveer 2.5 jaar verlenging inhouden.
 
Ik hoop ook dat het opgelost wordt en dit moet Tesla ook goud geld kosten. Ik mag trouwens hopen dat die oude lampen niet bij het grofvuil gaan. Volgens mij zou je die prima kunnen refurbishen voor dat geld... Buiten deze issues vind ik het een erg fijne wagen. Mag ik vragen wat die uitgebreide garantie kost? Ik rij ongeveer 35K per jaar met de wagen, dus zou bij mij concreet ongeveer 2.5 jaar verlenging inhouden.
Verlengde garantieverzekering van Allianz
 
Het komt dus hier op neer:
 

Attachments

  • upload_2019-8-22_10-23-46.png
    upload_2019-8-22_10-23-46.png
    28.7 KB · Views: 73
Ik weet ook niet of het de prijs waard is. Ik kreeg zojuist een e-mail van Tesla of ik foto's wou opsturen van de koplampen, maar volgens mij is het vrij duidelijk. Overigens vind ik het niet eens zo heel verkeerd staan als ze allebei maar kapot zijn (zoals bij mij). In de tuning-scene noemen ze dit Böser-Blick:
B%C3%B6ser_Blick.jpg


Tesla doet dit gewoon standaard voor je. :D

PS: Die gele auto is overigens geheel toevallig en niets te maken met de gele lampen en schermen. ;)