You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dank voor je reactie. Het is gewoon te zot voor woorden dat een auto na 17.000km al 6x naar tesla terug heeft moeten gaan. Compressor van de airco was ook al kapot, nu weer een licht. Je mag wel een full time job erbij creëeren als je een Tesla hebt.Helaas, dit euvel hebben er meer gezien, koplamp zal wel vervangen moeten worden.
Zou mooi zijn als het de eerste keer direct goed is, zelf is wel mijn ervaring dat bij de service ze er wel goed toe zien dat je geholpen wordt.Dank voor je reactie. Het is gewoon te zot voor woorden dat een auto na 17.000km al 6x naar tesla terug heeft moeten gaan. Compressor van de airco was ook al kapot, nu weer een licht. Je mag wel een full time job erbij creëeren als je een Tesla hebt.
Dank voor je reactie. Het is gewoon te zot voor woorden dat een auto na 17.000km al 6x naar tesla terug heeft moeten gaan. Compressor van de airco was ook al kapot, nu weer een licht. Je mag wel een full time job erbij creëeren als je een Tesla hebt.
Het is een S100D uit december 2018. Inmiddels al 3x het deurpaneel laten herstellen, lak moeten laten bijspuiten doordat deze eraf viel, rubberen seals overal in de auto die niet goed zitten, spotify problemen, velg die tijdens haal en breng service beschadigd is, afspraken die niet nakomen worden, panoramadak wat niet goed zat, deurhendels die niet werken, kapotte airco compressor, problemen met niet werkende parkeersensoren en achteruitrijcamera. Dit is nu de 2e Tesla met ontzettend veel problemen. Ik geloof er niet meer in. Denk dat het tijd wordt dat niet nieuwe, maar bestaande klanten gratis supercharging etc krijgen als tegemoetkomer voor dit drama product.Wat voor model en bouwperiode heb je? Mijn S75D is uit Q3 2018 en ik heb inmiddels ook al de compressor van de airco moeten laten vervangen, gele verkleuring van de koplamp gehad (de koplamp werd als geheel vervangen), gele strepen in het scherm van de touchscreen (wordt morgen met speciaal apparaat behandeld) en de deurbekleding van bestuurdersdeur kwam los. Alle software-glitches laat ik maar even buiten beschouwing.
Ik ben nog steeds dol op mijn Tesla maar ik vraag mij wel af of ik geen pech heb gehad met deze batch....
Succes in ieder geval, zoals Nico180 zegt: het wordt eigenlijk altijd wel keurig gefixed door een SeC.
Vandaag de Tesla opgehaald nadat meerdere problemen verholpen zijn. Nu zie ik zojuist deze gele verkleuring ontstaan. Hebben meerderen hier last van of wat zou dit kunnen zijn?
Dank voor je reactie. Het is gewoon te zot voor woorden dat een auto na 17.000km al 6x naar tesla terug heeft moeten gaan.
Dank voor je uitleg. Zelfde dus als met de drive shafts die trillen waar ook nog niet echt een oplossing voor is. Afwachten maar weer.De lamp is niet verkleurd, maar 1 set LEDs is kapot. Dit is een bekend euvel en treft alle auto's met de relatief nieuwe LED DRL (Daylight Running Lights). Ik heb voor 4 september een service afspraak staan
Het probleem is dat de LEDs onvoldoende koeling hebben. Bij warm weer branden ze simpelweg kapot door de hitte.
Ik zit met 35dkm ook al op de 5e visit nadat mijn rechter koplamp vervangen is. Ik troost mij met de gedachte dat het allemaal bekende problemen zijn die iedereen krijgt. Dat geeft gek genoeg toch een gevoel dat de auto betrouwbaar is op een paar specifieke ontwerpfouten na.
De waslijst aan problemen die jij ervaart herken ik mij dus totaal niet in. Mijn auto heeft geen serieuze "onverwachte" issues gehad.
Volgens mij is voor dit oververhittingsprobleem overigens geen oplossing. Ze vervangen dus wel je koplamp, maar die heeft dezelfde ontwerpfout. Houdt er dus rekening mee dat die nog wel een keer gaat, totdat er een definitieve oplossing is.
Dank voor je uitleg. Zelfde dus als met de drive shafts die trillen waar ook nog niet echt een oplossing voor is. Afwachten maar weer.
Ah dat wist ik niet. Hadden ze afgelopen week dan ook wel mogen vervangen in Arnhem. Ik zet het meteen op het to do lijstjeNiet hetzelfde want daar is inmiddels een fix voor (sinds een week of 3).
Tenminste, als we het hebben over het 'ratelen' bij hard optrekken.
Ah dat wist ik niet. Hadden ze afgelopen week dan ook wel mogen vervangen in Arnhem. Ik zet het meteen op het to do lijstje
Wat voor model en bouwperiode heb je? Mijn S75D is uit Q3 2018 en ik heb inmiddels ook al de compressor van de airco moeten laten vervangen, gele verkleuring van de koplamp gehad (de koplamp werd als geheel vervangen), gele strepen in het scherm van de touchscreen (wordt morgen met speciaal apparaat behandeld) en de deurbekleding van bestuurdersdeur kwam los. Alle software-glitches laat ik maar even buiten beschouwing.
Ik ben nog steeds dol op mijn Tesla maar ik vraag mij wel af of ik geen pech heb gehad met deze batch....
Succes in ieder geval, zoals Nico180 zegt: het wordt eigenlijk altijd wel keurig gefixed door een SeC.
Misschien zouden ze klanten zoals ons is gratis superchargen aanbieden i.p.v. nieuwe klanten. Er mag wel eens wat compensatie komen.Hier een Q4 75D. Ook veel pech, sommige wel bekende zaken:
- Glazen dak vervangen vanwege een grote scheur bij aflevering.
- Achterlicht vervangen.
- Beide ophangingen vervangen vanwege de bekende rammel.
- Deurhendel bleef hangen, ging met een klap naar binnen. Deze opnieuw laten afstellen. Vervolgens hebben ze het raam niet goed teruggeplaatst, waardoor ik 3 maanden met flink windgeruis heb gereden ( kon niet eerder terecht). Lak beschadigd tijdens het afstellen van de hendel, opnieuw spuiten door Tesla.Hierna thuis erachter gekomen dat ze tevens deurpaneel NIET hadden vastgezet. Dag erna weer terug.
- Beide koplampen ivm defecte led ( geel worden ).
- Gele rand om display.
Dit is wat ik tot zover mij überhaupt kan herinneren. Vaste klant bij SC Den Haag
mijn Tesla 75D uit Dec 18 heeft hetzelfde. Zal wel een x een afspraak maken bij het SeC. Moet daar toch heen ivm een nietwerkende USB poort, een achterruit waar een sort vouw in zit en regelmatig een knipperend scherm achter het stuur.
Krijg je dan wel een leenauto (hoop op de P90D)?
Ik heb mijn auto ook in Q3 2018 opgehaald en ik heb echt allemaal dezelfde issues als jij:Wat voor model en bouwperiode heb je? Mijn S75D is uit Q3 2018 en ik heb inmiddels ook al de compressor van de airco moeten laten vervangen, gele verkleuring van de koplamp gehad (de koplamp werd als geheel vervangen), gele strepen in het scherm van de touchscreen (wordt morgen met speciaal apparaat behandeld) en de deurbekleding van bestuurdersdeur kwam los. Alle software-glitches laat ik maar even buiten beschouwing.
Dat heb ik ook, maar dat heb ik in andere auto's ook wel eens gezien. Heb de indruk dat het alleen kort na het starten is, want het valt me eigenlijk alleen maar op als ik wegrij (of je went er aan).regelmatig een knipperend scherm achter het stuur.
Dat zou verklaren waarom het nu gebeurd, want we hebben een nogal warme vakantie achter de rug en ook de airconditioning heeft het daar dus begeven. Vorig jaar was ik met een oude Audi cabriolet uit 1994 op stap en die heeft minder issues gekend in de hitte. Het lijkt er op dat ik volgend jaar maar weer de hitte op moet zoeken en daarna bij het SeC nog een keer weer de hele boel kan laten vervangen...De lamp is niet verkleurd, maar 1 set LEDs is kapot. Dit is een bekend euvel en treft alle auto's met de relatief nieuwe LED DRL (Daylight Running Lights). Het probleem is dat de LEDs onvoldoende koeling hebben. Bij warm weer branden ze simpelweg kapot door de hitte.
Het lijkt namelijk allemaal te worden vervangen door dezelfde rommel (dus gaat het waarschijnlijk weer net zo snel kapot) en de prijzen voor onderdelen en arbeidsloon zijn exorbitant hoog. Ik heb even nagekeken, maar buiten garantie zou het vervangen van beide koplampen meer dan €2.500 hebben gekost.