Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gemiddeld verbruik Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ok, misschien iets minder. Dit was breda->goes. Op de heenweg naar breda begon ik met 280 range en kwam ik aan met 70 resterend. Is volgens mij 80 km (en dus 210 verbruikt...).

Zal wat zijn als we dat testen, 5 Tesla's die met volle charge een bestemming instellen van 200km en proberen naar 0 te rijden.

Oei lukt niet, kom nog met 10% aan, even bijtrappen
Wink..

Wordt wie van de 5 wordt gepakt.....
 
Het wachten is op de uitlevering van de Volvo XC90 versie met lage bijtelling, dan heeft de Telegraaf iets anders om over te klagen. Terecht, overigens. Die Volvo is voor het hele jaar uitverkocht, net als die hybride Passat.

Ik ken ook drie personen die zo'n 'zuinige' XC90 besteld hebben, heb nog geprobeerd ze naar een betere auto te praten, maar verstokte Volvo rijders zijn moeilijk van hun koers te krijgen.
 
Blijft toch wel wat dunnetjes qua animo om de zomer-verbruiksrit te houden.
Als ik goed tel zijn er vier mee willen doen, maar dat vind ik persoonlijk wel wat weinig als je vergelijkingsmateriaal wilt.
Ook handig als er wat meer verschillende configuraties zijn anders is het ook niet zo interessant.
26/7
2/8
9/8
is3
n
evt.
j
P85
21" ...
Hvt1958
?
?
?
?
21"...
drdnl
?
?
?
?
... ...
Maarten
j
j
n
P85
21" Michelin PS2
Tsja, dat lukt dus in eerste instantie voor geen meter met een quick and dirty tabelletje met spaties...:mad:
Dan maar ff een echte tabel.:smile:
Ik kan de 26/7 wel, 2/8 niet en 9/8 wel als ik niet op vakantie ben.
 
Ik kan de 26/7 wel, 2/8 niet en 9/8 wel als ik niet op vakantie ben.
2/8 kan ik wel, maar ben dan net 1 dag terug van vakantie. Geen probleem maar 's morgens kan ik dan zeker niet en 's'middags wordt het dan een combi met een bezoek aan mijn schoonouders te Nieuwegein. Wil start en finish zodoende wel in de buurt van Utrecht te houden.
Daarnaast nog een dingetje.....ik heb mijn eigen auto (problemen in Frankrijk) nog steeds niet terug en vandaag weer bericht dat men het euvel niet kan verhelpen op dit moment in Frankrijk
Ik zie het dus gaan gebeuren dat ik met de Franse Tesla naar huis rijd en dat mijn Tesla op transport naar NL wordt gezet. Als ik mee doe rijd ik met een Franse wagen. Overigens in exact dezelfde config als de mijn dus met 21" Michelins.......
 
Update:


26/72/89/8

drdnl?????
Hvt1958jjjP8521"
HWSjnevtP8521"
is3nevt.jP8521"
JamasjjnS8519"
MaartenjjnP8521" Michelin PS2
S-19910???P8519" Goodyear
Het spant er dus een beetje om wanneer de beste dag is, hoop dat Dirk en drdnl (en eventuele anderen?) nog even melden wat hun (on)mogelijkheden zijn.
Als we het net zo doen als vorige keer, is de start in Geldermalsen en einde was volgens mij bij Amsterdam, maar dat moet ik nog even uitzoeken.
 
Update:


26/72/89/8

drdnl?????
Hvt1958jjjP8521"
HWSjnevtP8521"
is3nevt.jP8521"
JamasjjnS8519"
MaartenjjnP8521" Michelin PS2
S-19910???P8519" Goodyear
Het spant er dus een beetje om wanneer de beste dag is, hoop dat Dirk en drdnl (en eventuele anderen?) nog even melden wat hun (on)mogelijkheden zijn.
Als we het net zo doen als vorige keer, is de start in Geldermalsen en einde was volgens mij bij Amsterdam, maar dat moet ik nog even uitzoeken.

Maarten, wordt het morgen rond 11.00 Geldermalsen?
Zie dat de meeste dan kunnen?!
Ik kan alle dagen maar zie de meeste morgen.

Waar hoor ik nog?

Ik zal regelmatig kijken.

Mocht je akkoord zijn, (en anderen) laten we dan een allerlaatste oproep doen, we zijn met veel meer rijders dus mocht er nog meer T's willen aansluiten...,
Laat het weten, doel is te leren hoe we de meeste km uit onze Tesla's kunnen halen en ook of er verschillen zijn tussen types die hetzelfde zijn uitgevoerd.

Ik neem een elektronische bandenspanning meter mee en laad mij T van te voren vol met energie!
 
OK, morgen 11:00 u bij het restaurant De Rotonde bij Geldermalsen, afslag 15 (Geldermalsen/Leerdam) aan de A2.
Verzamelen aan de "lange tafel" in het café-deel, kunnen we eerst nog even een koffie naar binnen werken.
Ga zo nog wel even een appeltaartje inslaan.
Hoop dat Dirk morgen retour is uit Parma, geen contact meer gehad.
En leuk dat je erbij bent, Paul.
Als er nog mensen willen aansluiten, dan weten jullie ons te vinden.
Tot morgenochtend!