Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Gezocht MX linkervoor deur en zwarte plastice balk onder de beide deuren.
Of iemand enig idee waar ik die kan vinden
Graag Pm
 

Attachments

  • 00D12675-151A-4785-897B-9EA7ADE17182.jpeg
    00D12675-151A-4785-897B-9EA7ADE17182.jpeg
    348.5 KB · Views: 80
Lijkt er op dat mijn 22" zilver turbine wielen voor Model X uit het referral programma nu snel geleverd worden. Krijg een verzoek vanuit Tesla of ze mijn contactgegevens mogen doorgeven aan Euromaster. Tesla plaatst ze blijkbaar niet meer zelf.

Ben aan het twijfelen of ik ze zelf ga gebruiken (mijn model X moet nog geleverd worden) of verkopen.
Als iemand interesse heeft en een redelijk bedrag er voor over heeft PM me dan.
 
Lijkt er op dat mijn 22" zilver turbine wielen voor Model X uit het referral programma nu snel geleverd worden. Krijg een verzoek vanuit Tesla of ze mijn contactgegevens mogen doorgeven aan Euromaster. Tesla plaatst ze blijkbaar niet meer zelf.

Ben aan het twijfelen of ik ze zelf ga gebruiken (mijn model X moet nog geleverd worden) of verkopen.
Als iemand interesse heeft en een redelijk bedrag er voor over heeft PM me dan.


Hier idem; ik verwacht een extra set 22” Turbine velgen voor de Model X in Onyx Black. Bij interesse graag pm
 
Na lang overwegen zal ik hier mijn Tesla Roadster te koop aanbieden, inclusief 3.0 upgrade:

Tesla Roadster 2.5
22/05/2012
86400km
Arctic White
Decals Tesla zwart
Zwart leder
Xenon
Infotainment pakket
Alarm
Softtop
OEM Hardtop carbon (slechts 4kg, in mat zwart gespoten)
2 sets velgen: standaard velgen + OEM forged zwart.
Verschillende types laders

s!AknGB_PV6VCQj8NM8Rq2vfX2ALcZnw

WP_20141219_003.jpg

De auto staat momenteel in het SeC bij Tesla, wachtend op een complete rebuild, bestaande uit:

Tesla Roadster batterij 3.0 (en in afwachting van levering daarvan een "leenbatterij" type 2.0)
PEM (powermodule)
Motor

De kostprijs van bovenstaande 3 onderdelen komt neer op € 47300, dit is zonder BTW en plaatsingskosten.
Als enige Roadster op de markt zal deze dan ook garantie hebben op de belangrijkste stukken van de wagen.

In overeenkomst met Tesla wordt de auto rijklaar verwacht op 01/12/2018, en wordt de 3.0 batterij nadien geplaatst van zodra deze beschikbaar is. Realistisch kan dit wel nog even duren, maar in afwachting is er wel de leenbatterij.

De auto wordt enkel verkocht inclusief de 3.0 upgrade, en zonder enige garantie in tijd wat betreft de beschikbaarheid van deze upgrade.

Wordt te koop aangeboden voor € 85000 + € 9350 (BTW helft van 21%) = € 94350

Meer info via PM.
 
  • Like
Reactions: Geendiesel