Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb ook zo'n tas en dat is toch veel mooier dan een kratje van de Karwei.. Ik zou mijn frunk niet open durven te doen als er iemand naast me stond met zo'n kratje.. :p:D

Alsjeblieft @Keezje
Maar dan heb jij ook vast niet het officiële frunknetje. :cool: Ik wel, om dat $%# mandje op z’n plek te houden.
upload_2018-12-18_17-19-22.jpeg
(Nee, nee, niet te koop!)
 
Aha, die ruim 7.000 cellen in mijn oude 85 kWh pack leveren dus net zoveel op als dat vervangend 90 pack kost, inclusief montage. Nu nog een webshop en de verzendlogistiek op orde zien te krijgen. Wellicht ziet @LuckyLuke er business in.
Er is veel vraag naar de Tesla 18650 cellen. Duizend keer beter dan de huidige Chinese cellen die annonceren dat ze 4000 mAh zijn terwijl ze in werkelijkheid maar 800 mAh zijn.
Ik heb een webshop en de verzendlogistiek heb ik al jaren op orde. Nu de cellen nog.
Maar Loek kan dat waarschijnlijk nog beter. Zo'n pack moet ook veilig gedemonteerd worden en dat doe je niet zonder kennis van de materie.
 
Er is veel vraag naar de Tesla 18650 cellen. Duizend keer beter dan de huidige Chinese cellen die annonceren dat ze 4000 mAh zijn terwijl ze in werkelijkheid maar 800 mAh zijn.
Ik heb een webshop en de verzendlogistiek heb ik al jaren op orde. Nu de cellen nog.
Maar Loek kan dat waarschijnlijk nog beter. Zo'n pack moet ook veilig gedemonteerd worden en dat doe je niet zonder kennis van de materie.
upload_2018-12-22_14-15-30.png
 
Vanuit het Referralprogramma kan ik een set 21” Arachnid velgen of 22” Turbine velgen (zwart of zilver) bestellen. Ik twijfel of ik ze op één van onze auto’s monteer. Ik overweeg om de set te verkopen. Het hangt er vanaf voor welke prijs ik de velgen kan verkopen, dan kan ik bezien of ik het dat waard vindt.

Heb je interesse, dan kun je mij een dm sturen met je interesse/bod.

Ps: ik kan vanuit het referralprogramma een servicelocatie selecteren voor montage, ik ga ervan uit dat ik dit kan overdragen aan de koper zodat die daar de velgen kan laten monteren. Ik moet dit nog checken.