Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Aangeboden: 2x Tesla Model Y Unveil event tickets voor komende donderdag 14-3-2019 om 8PM lokale tijd.

Ik ben helaas verhinderd en weet niet of ik het event (via referral gewonnen) kan omwisselen voor een ander event in de toekomst.
Als je hier meer over kan vertellen of geïnteresseerd in de kaartjes dan hoor ik het graag.
 
Aangeboden: 2x Tesla Model Y Unveil event tickets voor komende donderdag 14-3-2019 om 8PM lokale tijd.

Ik ben helaas verhinderd en weet niet of ik het event (via referral gewonnen) kan omwisselen voor een ander event in de toekomst.
Als je hier meer over kan vertellen of geïnteresseerd in de kaartjes dan hoor ik het graag.


Never mind. He tevent zit al vol dus de kaarten zijn niet meer beschikbaar:)
 
Aangeboden: 2x Tesla Model Y Unveil event tickets voor komende donderdag 14-3-2019 om 8PM lokale tijd.

Ik ben helaas verhinderd en weet niet of ik het event (via referral gewonnen) kan omwisselen voor een ander event in de toekomst.
Als je hier meer over kan vertellen of geïnteresseerd in de kaartjes dan hoor ik het graag.

ja, je kan doorrollen naar een volgend event (volgens Elon's tweet)
neen, je kan je tickets niet doorgeven (of verkopen:rolleyes:), ze zijn op jouw naam + 1 gast.
 
  • Informative
Reactions: FrankNL
Weet je welke batch?
Heb een zwarte signature TWC uit een referral overgenomen. Tot nu toe geen probleem.

Ik bemerk me onduidelijk te hebben uitgedrukt. Van de standaardversie is een aantal niet goed geweest. Ik meen dat die te herkennen zijn aan de grijze kabel. Die lijkt alsof er talkpoeder op zit. De verbeterde versie heeft een glimmend zwarte kabel.
 
  • Like
Reactions: Michel3