Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Deze geniet helaas geen gratis superchargen.

De factuur van Tesla kan overigens direct op naam van de gelukkige koper. Die krijgt dan alleen nog een factuur van mij voor mijn aandeel. En de aanbetaling van €4000,- die ik heb voorgeschoten. Dus grijp die kans!
 
146838C9-774E-4037-85CF-0DD606C0B09B.jpeg
Te koop aangeboden

Nieuwe set 20” performance velgen met Michelin Pilot Sport 4S banden die bij mijn model 3 Performance komen.
Te koop owv downgrade naar 18”-19”
 
Ik vraag me bij deze doorverkoop wel af of de BTW verrekenbaar is. Bij verkoop door een particulier niet. De kans op MIA is in elk geval verkeken (geldt niet voor tweedehands bedrijfsmiddelen).

EDIT: Ik zie dat ik het mis heb.
Tesla factureert direct aan de nieuwe eigenaar. Questie van snel zakendoen.
Heeft er nog iemand belang bij een complete set nieuwe ongebruikte Tesla Model S 21 inch Arachnid velgen met de bijbehorende Michelin Pilot Super Sport banden, bandendruksensoren en naafkapjes? Vaste prijs: €3500,-

View attachment 380110
wanneer heb je deze besteld en ontvangen? Ik wacht met smart op een set om mijn winterset te vervangen.
 
Originele Tesla Model 3 18" Aero velgen
Zijn er hier op dit forum of elders in Europa al originele Tesla Model 3 18" Aero velgen te koop ? Liefst 4 stuks tegelijk! Tot dusver zie ik alleen op eBay in de Usa af en toe een enkel stuks langskomen, met levering alleen in de Usa. Aero caps erbij etc maakt me niet zoveel uit, de bijbehorende TPMSensoren is evt. ook wel apart aan te komen denk ik...
 
  • Like
Reactions: Michel3