Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Na een testrit ben ik overtuigd: ik ben klaar om een SR+ te bestellen. Daarom zoek ik iemand (bij voorkeur regio Gent) die me een Tesla Wall Connector van de hand kan doen aan €300. Ik besef dat dit onder de marktprijs ligt, naar als tegenprestatie zou ik dan ook de referral code van de verkoper gebruiken om mijn bestelling te plaatsen (dus een return van 7.500 Km aan de supercharger).

Gelukt! Ik beschik nu over een nieuwe TWC (nog in doos) met een kabel van 7.5m, maar zou deze graag omruilen voor een TWC met kabel van 2.5m. Iemand?
 
  • Like
Reactions: TomorrowCar
We rijden beide Tesla model X. (daarvoor reeds 5 jaar S)

Hebben echter recent 2x Model X P100D ludicrous kunnen kopen.
Daarom komen onze Model X 75d te koop.

Beide auto's zijn van 2018, daarom extra interessant voor de bijtelling.
Voordat ik hem verder (op de wel bekende plekken aanbied)
Wellicht iemand hier op het forum interesse?

1. Zwart - 5 zits - ca 9.500 km - 29-09-2019
Zie bijlage foto's en specificaties.

2. Zwart - 7 zitter - ca 2.950 km - 28-12-2019 'nieuw' -> nog MIA investerings aftrek mogelijk!

Premium pakket; o.a.; automatische openende deuren, stuur+ 7 stoelen verwarming, premium audio, etc)
Verder Satin Black wrap en de de-chrome (verwijderbaar)

Zie bijlage voor enkele foto's en specificaties.

We hebben beide wielen 20" silver of 22" zwart. Wat u voorkeur heeft kunnen we erbij doen.
(of beide kan natuurlijk ook; 20" met winter, 22" met zomer.)

Meer foto's volgen nog. (moet nog foto's maken van de 2e)
Bij interesse PM


Een Vraagprijs is wellicht ook prettig om te vermelden: 73.950,- ex
 
Te koop: Tesla Wall Connector (Nieuw in originele gesealde doos). Vraagprijs €450,-
Af te halen in Maastricht.
F40CAA87-C2B2-4969-BF74-84679D355508.jpg IMG_1245.jpg
 
IMG_2228.JPG
IMG_2223.JPG
IMG_2226.JPG
IMG_2224.JPG
IMG_2225.JPG
omdat ik de laatste maanden een paar keer van Tesla gewisseld ben heb ik momenteel nog wat spullen liggen die collega forumleden wellicht kunnen interesseren.

Daarom houd ik een "Garage Sale" :)

#1 een gloednieuwe velg 8,5x21' origineel Tesla kleur carbon, nieuw en ongemonteerd. Zonder naafkapje , ideaal om een voorste velg op een S die schade heeft te vervangen.
Kost bij Tesla ongeveer 1000 euro mag weg voor 499 euro

#2 een licht gebruikte set van 4 velgen 20' voor Model X origineel Tesla, zwart gelakt. Perfecte staat, geen schade. Incl. 4 zwarte Tesal naafkapjes. Ideaal om evt winterbanden op te monteren.
Prijs 1350 euro

#3 een set van 4 zeer licht gebruikte velgen 20' Model X, geleverd maart 2019 samen met mijn nieuwe X P100DL en een 2 tal weken mee gereden voor ik mijn 22' velgen kon laten monteren. Incl. 4 zilveren Tesla naafkapjes. Ook weer ideaal om winterbanden op te monteren.
Prijs 1350 euro

#4 een gloednieuwe set 22' Onyx black velgen voor de X incl. 4 gloednieuwe banden Goodyear 265/35/22 vooraan en 285/35/22 achteraan. Set heeft 0 km gereden en komt uit Referral. incl. tpms sensors en zwarte naafkapjes. Kost bij Tesla 5500 euro opleg op de 20' velgen
Prijs 4100 euro

Af te halen tussen Antwerpen en Turnhout in België
 
Nu de Model S is vervangen door een Model 3 heb ik nog de navolgende zaken over:
-Set (4) deurspeakers Model S Standaard Audio 50,-
- Mennekes Blauwe 32A3F Type kabel 7 meter 175,-
- Type 3 (franse stekker) 32AF3 kabel ca. 6 meter 175,-
- Type 2 EVChargeKing Type 2 32A3F ca. 5 meter 150,- (2*)
- Orginele Tesla OUTDOOR cover (pyjama) voor Model S (2*)
- Orginele Tesla Tas voor in de achterbak Model S 75,-
- Orginele Tesla Tas voor in Frunk (magnetron) Model S tot eind 2014 50,-
- Middenconsole voor de achterbank met 2 bekerhouders 250,-
- Middenconsole organizer incl wireless charger (Tesland) 25,-
- Cubby tray voor de ruimte onder 17" display Model S (Tesland)

Als je intresse hebt, PM me maar.
Hoi,
Wat is een Cubby tray?
 
Te koop:

Model S P100D Ludicrous - 2018 (februari)
Slechts 10.830 km gereden, eigenlijk gewoon nog als nieuw, maar nog met 4% bijtelling tot 2023.

Midnight Silver Metallic met Premium wit interieur.
19" Slipstream wielen, Autopilot 2, schuifdak en alle andere standaard opties voor een P100D.
Forumprijs: € 95.000 ex BTW / € 114.940 in BTW (BTW verrekenbaar). Zowel zonder als met financial lease mogelijk.

Per direct beschikbaar, te bekijken in de Bilt (regio Utrecht) op afspraak.

Bij interesse graag een PM.
P100D-1.jpeg
P100D-6.jpeg
P100D-5.jpeg
P100D-4.jpeg
P100D-3.jpeg
P100D-2.jpeg
 
  • Like
  • Love
Reactions: Frankvr and job-lek
Hoeft niet een factuur te zijn. Voor de zakelijke aankoper is een printout van de post en b.v. een elektronische betaling ruim voldoende voor 2e hands zaken.
Maar wel een factuur nodig, zonder BTW want het is particulier naar zakelijk, drukt dus enkel de winst.

Bijvoorbeeld 400,- is en blijft 400,- euro, particulier ontvangt van bedrijf/ klant 400,- en geeft een factuur aan klant als bewijs dat 400,- euro is besteed aan het artikel/ product. Geen incl. of excl. BTW gewoon 400,- euro als bewijs voor de koper.

Conversatie/ onderhandeling zoals ramonneke al zei dient uitgeprint te worden en nieten aan factuur voor de boekhouder/ accountant.
 
Ik kan sinds vandaag ook iemand blij maken met een TWC, overbodig omdat ik in het bezit ben van een Keba, vind het wel mooier dan de Keba maar mijn vrouw zegt dat ik niet moet gedragen als een puber, hahahahahaha

Regio Almere en de prijs is 400,-, ik kan de koper voorzien van een factuur.
 
  • Like
Reactions: Arthur80