Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop 4 stuks Tesla 19 inch velgen voor de Model S waarvan 2 met Good Year Eagle all-seasons banden 245/45 R19 RS A2 met DOT no's 3213 en 3514 en 4,5+4mm. profiel. Ook twee velgen met winterbanden Pirelli Sottozero 3 245/45 R19 met DOT no's 3611 en 3511 en 6+3.5mm. profiel.
Velgen inclusief sensoren en trillingsvrij.

Totaalprijs Euro. 400,-

Bel 0174-281275

je hebt een PM
 
Te koop: Complete nieuwe set Arachnid 21 inch velgen + banden voor een Tesla Model S.
Vraagprijs €3400,-
Ophalen in Amsterdam of Halfweg
 

Attachments

  • IMG_4247.JPG
    IMG_4247.JPG
    626.3 KB · Views: 55
Ben een paar dagen in contact geweest met deze man. Maar uiteindelijk was een factuur te moeilijk en kon alleen vooraf betalen en dan zouden ze verzonden worden. Ophalen was lastig :) Heb ze maar bij tesla besteld. Waren dezelfde dag nog verzonden!

Er lijkt een levendige 'handel' te ontstaan in Tesla kabels en laders waarbij de levering uiterst bedenkelijk is....
 
Hallo allemaal!

Vraag - mijn Model X is toe aan nieuwe banden. Wat raden jullie aan? Via het SC of juist via een andere partij en welk merk? Ik had al iets over stock Continentals, Michelin CrossClimates gehoord.. iemand tips waar je dit het best kan laten doen?

Hoor het graag! :)

Ik raad je aan mijn banden over te nemen. Heb je op een voordelige manier weer prima banden onder je MX. Zie Het vraag en aanbod draadje

In het onvoorstelbare scenario dat je dat niet besluit te doen, raad ik je aan de plek te kiezen waar de banden het voordeligst zijn. De SC hoef je zeker niet te komen, die verwijzen je door.
 
Ben een paar dagen in contact geweest met deze man. Maar uiteindelijk was een factuur te moeilijk en kon alleen vooraf betalen en dan zouden ze verzonden worden. Ophalen was lastig :) Heb ze maar bij tesla besteld. Waren dezelfde dag nog verzonden!
Mij bereikte waarschuwingen over deze criminele bende. Geld incasseren en dan zijn ze verdwenen. Wees dus gewaarschuwd!
 
Mij bereikte waarschuwingen over deze criminele bende. Geld incasseren en dan zijn ze verdwenen. Wees dus gewaarschuwd!

Het klonk allemaal goed. Maar toen ze aangaven dat ze pas iets deden als ze geld kregen begon de twijfel. Heb toen een factuur gevraagd vooraf zodat ik de bedrijsdata kon controleren en dat ging niet…pas na betalen zou ik een factuur krijgen. Toen was het duidelijk :)
 
Vandaag m’n rode tesla3 opgehaald. Heeft wit interieur en wit dashboard. Ik wil liever de wood look. Is er hier iemand met bijvoorbeeld een witte tesla die wil ruilen?
Als je gebruik wil maken van MIA dan kan dit helaas niet.
Edit: Ik dacht dat je de hele auto wilde ruilen :p

Oef, dan ben je wel je witte interieur kwijt. Overigens, als je je Rode M3 terug brengt, kan je weer een nieuwe samenstellen naar je huidige wensen.
Volgens mij heb ik een keer in de annuleringsvoorwaarden gelezen dat als je een afgehaalde tesla terug brengt je iets van 6-12 maanden geen nieuwe Tesla meer mag bestellen...
 
Last edited:
Vandaag m’n rode tesla3 opgehaald. Heeft wit interieur en wit dashboard. Ik wil liever de wood look. Is er hier iemand met bijvoorbeeld een witte tesla die wil ruilen?

Ik heb een witte besteld met zwart interieur en wilde eigenlijk het houtlook laten wrappen naar wit. Dus ik heb wel interesse, maar dan moet je nog wel even geduld hebben.
En kun je dat paneel makkelijk loshalen en weer vastzetten?