Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
T-sportline.JPG
de Cyclones zijn verkocht.
de T-Sportlines zijn nog te koop. Er liggen Pirelli Soto Zero 2 banden op met nog 5 mm rubber. je krijgt er ook een paar nieuwe sneeuwkettingen bij.

prijsverlaging naar 1000 euro voor de 19" T sportline velgen met TPMS en winterbanden en sneeuwkettingen
 
Ik heb helaas mijn Tesla Model 3 moeten verkopen vanwege een verplichte leaseauto bij mijn nieuwe baan. Gelukkig wordt dat weer een Model 3 :)

Ik heb nu wel een set niet gebruikte winterbanden over. Het zijn Nokian WR A4 235/45 R18 98V XL
Voorbeeld: Band Nokian 235/45 R18 98V XL, 3PMSF | WR A4 | BandenLeader.nl

Komen goed uit de tests. BTW factuur mogelijk. In de winkels tussen de 160 en 170 euro per band wat ik nu zie op internet. Doe een goed bod en ze zijn van jou.

Verkocht via marktplaats. Dank aan de twee bieders via dit forum. Gr Ronald
 
Ik ben op zoek naar een wall charger met 7,5 m kabel. Hoor graag of iemand die te koop heeft.
≥ Vind tesla wall connector op Marktplaats.nl

Genoeg keuze dus. En Euro 380 is best goedkoop.

Ikzelf heb ook mijn beide wall connectoren gekocht via marktplaats. Is mij prima bevallen. Wel gelijk oversteken gedaan.

Let wel.....Mijn meterkasten heb ik laten aanpassen naar 3 x 16 A om 11kWh laadsnelheid te kunnen krijgen.. Dat koste nog eens € 800 per meterkast, incl kW meters. Verder heb ik het helemaal zelf aangesloten. Extra kosten daarvan € 200 voor speciale bedrading, pvc-buizen en klein materiaal. Dus € 900 in totaal per meterkast kwam er nog bij.
 
Last edited:
Wij gaan verhuizen naar een appartement.
Dus bij deze te koop aangeboden onze elektrische maaier èn bosmaaier.
Zie Off topic draadje
Fantastische en goed werkende apparaten (je kan met de grasmaaier zelfs in het donker maaien; er zit verlichting op).
Iets meer dan een jaar oud, vraagprijs 799 euro (nieuw samen meer dan 1000 euro, maar in aanbieding voor 1000 euro gekocht).
Voor de bosmaaier lever ik er nog een grote haspel met 'slagdraad' bij, zodat er voor jaren voldoende is.
 
Ik heb een Model 3 LR in bestelling, maar twijfel toch nog over de P. Ik vind echter de donkergrijze velgen over mijn top. Voor nu even in theorie: wie zou zijn onbeschadigde zilvergrijze originele P-velgen willen ruilen voor de huidige versie, ALS ik daar toe besluit?
 
Keezje,

Zelf heb ik een Model 3 P met zilverkleurige 20' velgen. Omdat ik ze wat saai vond heb ik er 20' Vossen-HF2 velgen (gunmetal) onder laten zetten. Een dag ervoor heb ik een modesta glascoating/chrome delete laten aanbrengen op de zwarte auto. Daarbij is ook gelijk deze coating ook op de velgen gezet, maw, ik heb een stel zilverkleurige 20' P velgen over in uitstekende staat, voorzien van een modesta glascoating die daarna nooit meer gebruikt zijn. Zoals je misschien kunt raden lijken de grijze velgen mij helemaal niet over de top...;)Stuur als je wilt een PM dan kunnen we tzt ruilen als je wilt.