Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Mijn parelmoer witte model S 85D van 4 jaar oud staat te koop:
  • 137000km
  • autopilot
  • luchtvering
  • schuifdak
  • sound studio package
  • zwart premium interieur (pianolak + zwarte alcantara hemel)
  • getinte achterste zijruiten + achterruit
  • centerconsole
  • free supercharging
  • jaarlijks gepolierd + glascoating behandeling (gyeon)
  • 4 x originele basic velg met winterbanden
  • 4 x TST Turbine 19" velg in space gray
  • originele Mobile charger met rode stekker + shuko
  • tweedehandskeuring + carpass

Contact via 0486 030 787

Vraagprijs
47.918 excl. BTW
TOTAAL = 52.950 incl. BTW (21% BTW wordt slechts op 50% van de wagen aangerekend)

De prijs kan gehernegotieerd worden, maar verdoe mijn en je eigen tijd niet en doe een serieus bod.

bijzondere maatstaf, toepassing beslissing E.T. 119.650 van 20.10.2011

Foto's hier te vinden


 
Mijn parelmoer witte model S 85D van 4 jaar oud staat te koop:
  • 137000km
  • autopilot
  • luchtvering
  • schuifdak
  • sound studio package
  • zwart premium interieur (pianolak + zwarte alcantara hemel)
  • getinte achterste zijruiten + achterruit
  • centerconsole
  • free supercharging
  • jaarlijks gepolierd + glascoating behandeling (gyeon)
  • 4 x originele basic velg met winterbanden
  • 4 x TST Turbine 19" velg in space gray
  • originele Mobile charger met rode stekker + shuko
  • tweedehandskeuring + carpass

Contact via 0486 030 787

Vraagprijs
47.918 excl. BTW
TOTAAL = 52.950 incl. BTW (21% BTW wordt slechts op 50% van de wagen aangerekend)

De prijs kan gehernegotieerd worden, maar verdoe mijn en je eigen tijd niet en doe een serieus bod.

bijzondere maatstaf, toepassing beslissing E.T. 119.650 van 20.10.2011

Foto's hier te vinden

Zojuist de foto's gezien... de kilometerstand kan je beter op 138000 zetten. scheelt nog maar 3 km.
Mooie auto, hopelijk heb je de MS gauw verkocht.
 
Voordat ik recentelijk (prive) mijn model S had overgenomen van een leasebedrijf, heb ik een paar weken lang de 2de hands markt op o.a. AutoScout/AutoTrader/AutoTrack/Marktplaats/ViaBovag etc in de gaten gehouden.

Mijn ervaring is net iets anders. Prijzen liggen heel dicht bij elkaar. Prijzen zijn volledig afhankelijk van (ook in deze volgorde):

Bouwjaar
KM
Batterypack (60/70/85/100)
Autopilot
Van particulier of bedrijf (garantie of tot aan de drempel)
Free unlimited supercharging
Performance y/n
Accessoires (bv winterpakket, velgen, etc).

Een S die voor 35k (bv 2014 S60 met 150km van particulier) te koop staat is net even wat anders dan een S voor 60k (2017 S100D).
Voor het totale gebruikte aanbod kijk je op alle Nl sites via gaspedaal.nl
 
  • Like
Reactions: ACD1
Gezocht : 21 inch velgen voor 2018 model S.
Ik heb nog een setje 21 inch Arachnid velgen liggen. Er zitten Tesla optimised Michelin supersport banden om. Alles is nog ongebruikt en compleet met naafdopjes en bandendruksensoren.

Screenshot_20191230-232240__01.jpg
 
  • Like
Reactions: fauquemont and HWS
Vraagje: hoe regelen 'jullie' de betaling van de auto? Ik zou zo'n bedrag cash of per overschrijving toch wel spannend vinden.
Gewoon overboeken via de bank. Je moet dan wel even je limiet tijdelijk verhogen, wat bij sommige banken een dag van tevoren moet. (ervaring
Wil je meer dan € 50.000 overmaken?
Dan kan je via een ING kantoor tijdelijk je daglimiet van Mijn ING tot maximaal € 1.000.000 laten verhogen. Na het wijzigen van de daglimiet kan je direct zelf via Mijn ING een betaling tot maximaal € 1.000.000 overboeken of je kan een betaling inplannen voor een andere dag.

Ga hiervoor naar een ING kantoor in de buurt met een geldig identiteitsbewijs en je betaalpas. Indien je minderjarig bent dient je de bij ING bekende wettelijk vertegenwoordiger mee te nemen. Ook de wettelijk vertegenwoordiger dient in het bezit te zijn van een geldig identiteitsbewijs en betaalpas.
Dus als je minderjarige kind een auto van een ton wil kopen, wel even mee naar de bank.
 
Een betaalverzoek is ook gelimiteerd. Sns €700,- en ing €5000,- Een spoedoverboeking lijkt mij het beste. Met mijn SNS kan ik mobiel via de app €100k als daglimiet aan.
Spoedoverboeking is niet meer nodig, want alle grootbanken in Nederland hebben direct pay. Een overboeking is binnen enkele seconden bijgeschreven bij de ontvanger. Wel zorgen dat je limiet voldoende ruimte biedt zoals hierboven beschreven.
 
Goedenavond,

Misschien iemand kan voor mij sneeuwkettingen lenen voor de maand januari ??
M3
235/40 R19

Heel duur dingetje om te kopen, terwijl ik dat maar eens in de 3 jaar nodig heb. Om eerlijk te zijn, mijn plan is die sneeuwkettingen niet om aan te zetten (ik heb al hele goede winterbanden), maar gewoon achterin te hebben voor het geval de Franse politie me tegenhoudt.

je zou mij gezin blij maken :)
Noord-Holland / Randstad

- Andrius
 
Wegens het aanschaffen van de MX heb ik mijn nieuwe sneeuwkettingen (nog nooit gebruikt) te koop gezet op Marktplaats. Indien iemand hier interesse heeft dan hoor ik dat graag!

Polaire Steel Grip 100 sneeuwkettingen *Nieuw*
Sneeuwketting (set van 2 stuks)
Merk: Polaire
Model: Grip Steel 100
Type: Loopvlakketting
Binnenspeling: 0 mm
1 Stop voor montage
Eenvoudige montage in enkele minuten
Zeer goed grip op sneeuw en ijs
Voor voor-, achter- en vierwielaandrijving
Voor personenauto's, SUV's en bedrijfswagens
Universele moer toepasbaar op alle wielen
Geleverd in handige draagtas


$_86.JPG $_86-2.JPG
 
Zoals hierboven al gemeld; ik heb nog een mooie ongebruikte set 21" Arachnid velgen liggen met Michelin Pilot Sport banden. Die van de referrals ;-). Ik blijf toch bij mijn 19" vanwege comfort. Dus doe een mooi bod en hopelijk kan ik er iemand blij mee maken.Velgen 1.jpg Velgen 2.jpg Velgen 4.jpg
 

Attachments

  • Velgen 4.jpg
    Velgen 4.jpg
    282.2 KB · Views: 38
  • Velgen 3.jpg
    Velgen 3.jpg
    236.3 KB · Views: 35
  • Velgen 1.jpg
    Velgen 1.jpg
    363.8 KB · Views: 38
  • Velgen 3.jpg
    Velgen 3.jpg
    236.3 KB · Views: 41