Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Aangeboden een UMC van de eerste generatie, dus tot 3 fasen 11 kw laden. Slechts sporadisch gebruikt, werkt 100%.
Inclusief opbergtas.
Prijs met alleen schuko stekker €325, rode krachtstroom adapter is €50 extra.

umc.jpg
 
In verband met aanschaf Model 3 Performance en na enig dubben welke ik wil houden, verkoop ik binnenkort mijn Model S 100D van 09/2018, midnight silver, 19", tan premium interieur, FSD. In uitstekende staat, 33k kms, keurig bereden. Levering met BTW-factuur.

Bijgaande foto's zijn niet van mijn Model S, toegevoegd als impressie. Stuur me een PM voor meer info en foto's en maak vrijblijvend een afspraak voor bezichtiging en proefrit.
Verkocht.
 
Met die rode kun je los niks ism de UMC die bij de Model 3 geleverd wordt. Die bij de Model 3 geleverd wordt is namelijk maar een 1 fase UMC.
Klopt maar met de ook door hem aangeboden UMC van een S/Y erbij kun je wel op alle bronnen laden. Uiteraard en ik kan het zeker weten want ik heb een 3 fasen-set van iemand overgenomen, mis alleen nog de blauwe stekker daarvan, dus op vakantie heb ik nu nog 2 umc's mee, want bij de MODEL ☰ werd de blauwe eerst wel geleverd (nu niet meer!) Dus ik wil wel mijn blauwe model 3 UMC adapter ruilen met een blauwe van een model x of s. Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die zo'n ruil zou willen, maar wie weet..
 
Hallo allemaal,

Geen idee of ik deze vraag in dit topic moet stellen, maar dat merk ik vanzelf wel ;-)

Ik ben op zoek naar een dakkoffer voor op de Model 3 (dakdragers heb ik al) van 27 februari t/m 8 maart. Iemand die hierbij kan helpen, of een goede tip heeft?

Alvast bedankt voor jullie reactie(s).
 
Over niet maar je mag m wel ff lenen.
Dank je. Ik kom er op terug. Maar dat is.....tegen die tijd, want ik zit nu met een heel langzaam herstellende binnenminicus van mijn rechterknie nadat ik deze had overbelast vanwege de binnenminiscus van de linkerknie. Daarnaast ben ik verleden week geopereerd aan mijn rechterhand. Dus alles bij elkaar duurt het nog wel een weekje of wat. Maar ik hou jouw aanbieding in mijn hoofd en benader jou via een pm tegen die tijd, zoals gezegd. Hartelijk dank in ieder geval.
 
  • Like
Reactions: HWS
Klopt, alleen wel slagje zwaarder (en fractie duurder) nemen -> als ik het goed heb moeten de moeren met 175 Nm aangetrokken worden
Dat was een vraag die ik ook nog had. Bovendien zou ik die niet alleen willen aanschaffen voor de Tesla maar ook voor andere klussen. (Als ik het al wil kopen uiteraard. Want de aanbieding van HWS is heel aardig en een goede optie) Heb je een voorstel voor een goede?
 
Klopt, alleen wel slagje zwaarder (en fractie duurder) nemen -> als ik het goed heb moeten de moeren met 175 Nm aangetrokken worden
Zeker 175 Nm.
En als je zo'n momentsleutel vaker gebruikt, ik had deze HBM eerst, ga je vanzelf verlangen naar de Proxxon Microclick 200. Makkelijker instelbaar en langer. Met 80 euro flink duurder, maar ook een stuk beter. Niet qua precisie, de goedkope HBM doet dat prima.
Is een beetje het verschil tussen een Nissan Leaf en een Tesla Model S.
Proxxon MicroClick MC 200 - 1/2
 
Zeker 175 Nm.
En als je zo'n momentsleutel vaker gebruikt, ik had deze HBM eerst, ga je vanzelf verlangen naar de Proxxon Microclick 200. Makkelijker instelbaar en langer. Met 80 euro flink duurder, maar ook een stuk beter. Niet qua precisie, de goedkope HBM doet dat prima.
Is een beetje het verschil tussen een Nissan Leaf en een Tesla Model S.
Proxxon MicroClick MC 200 - 1/2
Da’s degene die ik heb:)