Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop nieuwe OBDII kabel/verloop voor Tesla Model3 2019-2020 van GPS Tracking America.
heb er voor mijzelf 1 besteld en gelijk een aantal laten meesturen .
Weet iemand of er ook al een E-Shop in Europa is deze volgende Tesla model 3 OBD2 adapterkabel verkoopt?
HRN-CT20T11HRN-CT20T11 | Geotab GO | Geotab Adapters | GPS Fleet Tracking
hrn-ct20t11.jpg
Ik heb er paar liggen, geimporteerd uit USA van GPSTRacking America , nieuw voor Tesla Model3 2019-2020
€55,- incl verzenden (met btw factuur kan ook dan wordt het €66,55)
 
Last edited:
Ik bied aan een set sneeuwkettingen van het merk Konig Thule. het betreft de CL-10 105 wat geschikt is voor de 19 inch velgen die ik op mijn Tesla had. Bovendien zijn ze geschikt voor zware auto's met veel vermogen. Ze zijn alleen eenmalig uit de verpakking gehaald om te zien of ze passen, verder niet gebruikt en daarom in zeer goede staat. En ze passen :)
Bandenmaten o.a. 245/45-19, 225/55-19, 245/40-20, 265/35-20, 285/30-20
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2020-01-15 om 15.43.09.png
    Schermafbeelding 2020-01-15 om 15.43.09.png
    695.1 KB · Views: 66
Ik bied aan een set sneeuwkettingen van het merk Konig Thule. het betreft de CL-10 105 wat geschikt is voor de 19 inch velgen die ik op mijn Tesla had. Bovendien zijn ze geschikt voor zware auto's met veel vermogen. Ze zijn alleen eenmalig uit de verpakking gehaald om te zien of ze passen, verder niet gebruikt en daarom in zeer goede staat. En ze passen :)
Bandenmaten o.a. 245/45-19, 225/55-19, 245/40-20, 265/35-20, 285/30-20
Zie PM.
 
Heb nog de 4 Michelin Pilot Sport 4 235/45 ZR18 van m'n M3 liggen i.v.m. overstap naar allseasons. Eind augustus met de M3 meegekomen en er met iets minder dan 10k op de teller afgegaan. Zit nog 6+ mm profiel op. Vraagprijs 299 incl BTW, merk wel wat er via PM geboden wordt. Kan met factuur. Omgeving Leiden.
 
Aangezien ik mijn Model S heb vervangen door een Model 3, eveneens een nog als nieuwe set Car-Bags op maat gemaakte reistassenset voor de Tesla Modsel S (2012-heden) te koop. Deze set bestaat en 3 trolleytassen van 82 liter per tas, en 3 reistassen van 42 liter per tas. Een ideale tassen om de bergruimte met vakanties efficiënt te benutten.

t20101s-tesla-model-s-12-car-bags-1.jpg

  • Diverse protectoren zorgen voor een duurzame bescherming van de bodem, kwetsbare randen en hoeken van elke tas.
  • Alle tassen zijn voorzien van een handig ritsvak, toegankelijk vanuit de buitenzijde.
  • Alle tassen hebben een zwarte binnenvoering met een extra tussenlaag van stevige schuimfolie, voor optimale bescherming van de inhoud.
  • Alle ritsen zijn voorzien van metalen ogen, zodat deze afsluitbaar zijn met een klein hangslotje.
  • Elke trolleytas is voorzien van een handige trekstang en stevige wielen met rubber banden.
  • Elke trolleytas heeft aan de binnenzijde een handig ritsvak.
  • Elke trolleytas heeft 2 of 3 spanbanden aan de binnenzijde om de inhoud stevig op zijn plaats te houden.
  • Elke reistas heeft handige, verstelbare schouderbanden.
 
Last edited:
Aangezien ik mijn Model S heb vervangen door een Model 3, eveneens een nog als nieuwe set Car-Bags op maat gemaakte reistassenset voor de Tesla Modsel S (2012-heden) te koop. Deze set bestaat en 3 trolleytassen van 82 liter per tas, en 3 reistassen van 42 liter per tas. Een ideale tassen om de bergruimte met vakanties efficiënt te benutten.

View attachment 502402
  • Diverse protectoren zorgen voor een duurzame bescherming van de bodem, kwetsbare randen en hoeken van elke tas.
  • Alle tassen zijn voorzien van een handig ritsvak, toegankelijk vanuit de buitenzijde.
  • Alle tassen hebben een zwarte binnenvoering met een extra tussenlaag van stevige schuimfolie, voor optimale bescherming van de inhoud.
  • Alle ritsen zijn voorzien van metalen ogen, zodat deze afsluitbaar zijn met een klein hangslotje.
  • Elke trolleytas is voorzien van een handige trekstang en stevige wielen met rubber banden.
  • Elke trolleytas heeft aan de binnenzijde een handig ritsvak.
  • Elke trolleytas heeft 2 of 3 spanbanden aan de binnenzijde om de inhoud stevig op zijn plaats te houden.
  • Elke reistas heeft handige, verstelbare schouderbanden.
PM
 
Aangezien ik mijn Model S heb vervangen door een Model 3, eveneens een nog als nieuwe set Car-Bags op maat gemaakte reistassenset voor de Tesla Modsel S (2012-heden) te koop. Deze set bestaat en 3 trolleytassen van 82 liter per tas, en 3 reistassen van 42 liter per tas. Een ideale tassen om de bergruimte met vakanties efficiënt te benutten.

De reistassenset gaan van eigenaar wisselen, dus verkocht. :cool:
Dank jullie wel voor de aandacht voor zover.
Nu nog zien de CHAdeMO -adapter en de dakdragers te slijten. :)
 
ook ik heb een TWC (zilver) nieuw in doos met 7 meter kabel liggen. Gekregen ter compensatie, vandaag opgehaald bij Tesla Amsterdam, ik heb echter inmiddels al een andere laadpaal.
Vraagprijs 425, graag ophalen.

ps. nul-factuur van Tesla beschikbaar
 
Last edited: