Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

High Power Wall Charger Mk II

This site may earn commission on affiliate links.
En met €.450,00 ook heel betaalbaar. En ja, hoewel smaak persoonlijjk is, vind ik het de mooiste oplossing voor de auto. Maar daar ben ik wellicht wat strikt in :)

Afbeelding is met lange kabel van 5 meter, er is keu
Schermafbeelding 2016-06-06 om 15.07.24.png
ze uit twee lengtes.
 
  • Like
Reactions: HWS
Ja, wie van het rallyteam heeft deze geconcipieerd? (of was het google?)

Volgens mij kwam de omschrijving van Tesla. Het ziet er wel uit als een "Google translate" Engels - Nederlands, met alle bijzonderheden die daarbij soms optreden (een "outlet" wordt vertaald naar uitlaatklep in plaats van stopcontact (of wandcontactdoos, voor de dames en heren electrotechneuten onder ons)).
 
Zo...! vandaag mijn eerste HPWC in ontvangst mogen nemen.
Ze zijn dus vanaf nu gewoon leverbaar.
Ik heb gekozen voor de versie met lange kabel a € 619,00 incl. BTW
Deze wordt z.s.m. geïnstalleerd bij mijn huis in de Ardennen waar ik ook een neuter probleem heb.
Nu maar zien wat 3 X 240V zonder neuter voor een laadsnelheid gaat geven.
 

Attachments

  • IMG_3088.jpg
    IMG_3088.jpg
    257.2 KB · Views: 102
  • IMG_3087.jpg
    IMG_3087.jpg
    215.9 KB · Views: 88
Last edited:
  • Like
Reactions: CO2CLEAN and gelden
Zo...! vandaag mijn eerste HPWC in ontvangst mogen nemen.
Ze zijn dus vanaf nu gewoon leverbaar.
Ik heb gekozen voor de versie met lange kabel a € 619,00 incl. BTW
Deze wordt z.s.m. geïnstalleerd bij mijn huis in de Ardennen waar ik ook een neuter probleem heb.
Nu maar zien wat 3 X 240V zonder neuter voor een laadsnelheid gaat geven.

Waar had je hem besteld? Online zie ik hem nog niet.
 
Ziet er goed uit! Kan me voorstellen dat het zo ideaal is ja, misschien nog een wall mount erbij om de stekker erin te steken als je klaar bent met laden? Iig is het ideaal als je zo aankomt en direct kan inpluggen... nu nog ff de parkeerplaats ervoor van een mooie kleur voorzien zodat er geen ICE autos gaan staan....

Jij hebt ze via het SeC besteld?
 
  • Like
Reactions: robertvg
Ziet er goed uit! Kan me voorstellen dat het zo ideaal is ja, misschien nog een wall mount erbij om de stekker erin te steken als je klaar bent met laden? Iig is het ideaal als je zo aankomt en direct kan inpluggen... nu nog ff de parkeerplaats ervoor van een mooie kleur voorzien zodat er geen ICE autos gaan staan....

Jij hebt ze via het SeC besteld?
De stekker kun je in de lader zelf steken als je klaar bent!

Wat zijn de prijzen voor de twee varianten?