Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

High Power Wall Charger Mk II

FrankNL

Member
Jan 16, 2016
630
534
Nederland
Nog steeds niemand die hier iets van heeft gelezen/gehoord wanneer hij daadwerkelijk beschikbaar is? wil hem eigenlijk wel graag bestellen...

Hans Noordsij

Well-Known Member
Apr 4, 2014
8,377
4,030
Tilburg, Netherlands
En met €.450,00 ook heel betaalbaar. En ja, hoewel smaak persoonlijjk is, vind ik het de mooiste oplossing voor de auto. Maar daar ben ik wellicht wat strikt in :)

Afbeelding is met lange kabel van 5 meter, er is keu
Schermafbeelding 2016-06-06 om 15.07.24.png
ze uit twee lengtes.

• Like
Reactions: HWS

Daniel 74

Active Member
Mar 25, 2013
1,834
1,593
The Netherlands
Ja, wie van het rallyteam heeft deze geconcipieerd? (of was het google?)

Volgens mij kwam de omschrijving van Tesla. Het ziet er wel uit als een "Google translate" Engels - Nederlands, met alle bijzonderheden die daarbij soms optreden (een "outlet" wordt vertaald naar uitlaatklep in plaats van stopcontact (of wandcontactdoos, voor de dames en heren electrotechneuten onder ons)).

Mister Hort

Member
Jun 26, 2015
16
22
the Netherlands
Zo...! vandaag mijn eerste HPWC in ontvangst mogen nemen.
Ze zijn dus vanaf nu gewoon leverbaar.
Ik heb gekozen voor de versie met lange kabel a € 619,00 incl. BTW
Deze wordt z.s.m. geïnstalleerd bij mijn huis in de Ardennen waar ik ook een neuter probleem heb.
Nu maar zien wat 3 X 240V zonder neuter voor een laadsnelheid gaat geven.

Attachments

• IMG_3088.jpg
    IMG_3088.jpg
    257.2 KB · Views: 79
  • IMG_3087.jpg
    IMG_3087.jpg
    215.9 KB · Views: 77
Last edited:
  • Like
Reactions: CO2CLEAN and gelden

robertvg

Extremely Well-Known Member
Jul 3, 2015
5,206
6,054
Amsterdam, Netherlands
Zo...! vandaag mijn eerste HPWC in ontvangst mogen nemen.
Ze zijn dus vanaf nu gewoon leverbaar.
Ik heb gekozen voor de versie met lange kabel a € 619,00 incl. BTW
Deze wordt z.s.m. geïnstalleerd bij mijn huis in de Ardennen waar ik ook een neuter probleem heb.
Nu maar zien wat 3 X 240V zonder neuter voor een laadsnelheid gaat geven.

Waar had je hem besteld? Online zie ik hem nog niet.

FrankNL

Member
Jan 16, 2016
630
534
Nederland
Ziet er goed uit! Kan me voorstellen dat het zo ideaal is ja, misschien nog een wall mount erbij om de stekker erin te steken als je klaar bent met laden? Iig is het ideaal als je zo aankomt en direct kan inpluggen... nu nog ff de parkeerplaats ervoor van een mooie kleur voorzien zodat er geen ICE autos gaan staan....

Jij hebt ze via het SeC besteld?

• Like
Reactions: robertvg

Daniel 74

Active Member
Mar 25, 2013
1,834
1,593
The Netherlands
Ziet er goed uit! Kan me voorstellen dat het zo ideaal is ja, misschien nog een wall mount erbij om de stekker erin te steken als je klaar bent met laden? Iig is het ideaal als je zo aankomt en direct kan inpluggen... nu nog ff de parkeerplaats ervoor van een mooie kleur voorzien zodat er geen ICE autos gaan staan....

Jij hebt ze via het SeC besteld?
De stekker kun je in de lader zelf steken als je klaar bent!

Wat zijn de prijzen voor de twee varianten?

berg

Member
Mar 6, 2015
136
40
Netherlands
Ja andere auto's met mannekes aansluiting kunnen er ook mee laden, is bij de UMC ook zo. Zou me verbazen als dat hier niet zo is. De c350e laad zelfs sneller op met de UMC als met de eigen adapter

fivari

Maker van de Fivari-charger
Nov 25, 2013
2,305
2,523
Leuven, Belgium
Met de UMC kan je in elk geval geen Renault Zoe opladen, met de overige EVs heb ik geen ervaring. Ik vermoed dat voor de UMC het protocol toch net iets anders is.

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC