Ik heb sinds 09-2019 een Model 3 en heb elke keer gedoe als ik de auto wil gaan opladen.
Zal ff uitleggen waarom, mijn laadkabel / pas liggen standaard in de frunk. Als ik dus bij een laadpaal parkeer, open ik vanuit de auto de laadpoort en frunk, als ik dan de deur sluit en naar de frunk loop gaat de auto al op slot en sluit de laadpoort als ik daar aan kom (erop tikken opent de poort niet meer op dit moment), extreem irritant.
Enige oplossing is dan met de app openen (teveel gedoe), of weer naast een deur staan en die auto unlocken door de hendel te open, dan weer terug te lopen naar de laadpoort en een tikje te geven laadkabel aansluiten en daarna de deur weer sluiten.
Wil nu een lader voor thuis aanschaffen en wil hier niet weer gedoe mee hebben dus zit te denken een kabel met tesla-knop te nemen, maar, gaat deze wel werken als de auto toch weer op de lock-stand staat? Als ik nu bijvoorbeeld naar de oprit loop met me telefoon op zak kan ik tikken wat ik wil, maar de laadpoort gaat niet open, moet eerst weer een portier openen voor ik de laadpoort kan aantikken op deze te openen.
Snap eigenlijk ook niet waarom de laadpoort niet open gaat als je ernaast staat met je mobiel.
Iemand verder nog een aanrader qua lader?
Ik twijfel tussen de Easee en Zaptec Go
Door deze case: EV home charger manufacturer Easee faces potential sales ban - electrive.com
neig ik voor de Zaptec Go te kiezen.
Zal ff uitleggen waarom, mijn laadkabel / pas liggen standaard in de frunk. Als ik dus bij een laadpaal parkeer, open ik vanuit de auto de laadpoort en frunk, als ik dan de deur sluit en naar de frunk loop gaat de auto al op slot en sluit de laadpoort als ik daar aan kom (erop tikken opent de poort niet meer op dit moment), extreem irritant.
Enige oplossing is dan met de app openen (teveel gedoe), of weer naast een deur staan en die auto unlocken door de hendel te open, dan weer terug te lopen naar de laadpoort en een tikje te geven laadkabel aansluiten en daarna de deur weer sluiten.
Wil nu een lader voor thuis aanschaffen en wil hier niet weer gedoe mee hebben dus zit te denken een kabel met tesla-knop te nemen, maar, gaat deze wel werken als de auto toch weer op de lock-stand staat? Als ik nu bijvoorbeeld naar de oprit loop met me telefoon op zak kan ik tikken wat ik wil, maar de laadpoort gaat niet open, moet eerst weer een portier openen voor ik de laadpoort kan aantikken op deze te openen.
Snap eigenlijk ook niet waarom de laadpoort niet open gaat als je ernaast staat met je mobiel.
Iemand verder nog een aanrader qua lader?
Ik twijfel tussen de Easee en Zaptec Go
Door deze case: EV home charger manufacturer Easee faces potential sales ban - electrive.com
neig ik voor de Zaptec Go te kiezen.