Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoeveel procent van de tijd / km's heb jij je Autopilot aan staan?

Hoeveel procent van de tijd / km's heb jij je Autopilot aan staan?

  • 0-10%

    Votes: 19 16.7%
  • 11-20%

    Votes: 7 6.1%
  • 21-30%

    Votes: 2 1.8%
  • 31-40%

    Votes: 5 4.4%
  • 41-50%

    Votes: 4 3.5%
  • 51-60%

    Votes: 5 4.4%
  • 61-70%

    Votes: 12 10.5%
  • 71-80%

    Votes: 22 19.3%
  • 81-90%

    Votes: 25 21.9%
  • >90%

    Votes: 13 11.4%

  • Total voters
    114
This site may earn commission on affiliate links.
Zodra belijning goed is en dus waar mogelijk: aan.
Bochten, klaverbladen even uit, en soms even bij-‘watten’ als een inhaalmanoeuvre mij te traag gaat.

Verder ben ik van linkerbaan-hanger verworden tot een relaxte meerijder. Ik doe er soms een minuutje langer over maar kom eindeloos uitgeruster op mijn bestemming aan:)

Op de social media kwam ik iemand tegen die een benzine-auto had geleend voor zijn vakantie (ipv zijn Tesla, hij dacht dat hij Italië niet zou halen). Als ik nu met een fossiel op vakantie zou moeten zou ik per direct vliegtickets boeken! (En dat is vooral de verdienste van AP)
 
Nieuwe M3, heb 75% aangehouden omdat ik aardig wat stadskilometers maak in Eindhoven e.o.. In de stad en eromheen is het 50%, zodra het druk is op doorgaande wegen gaat ie gewoon aan omdat het neerkomt op filerijden, en op de snelweg en N-wegen is het 95%. Meeste knooppunten, en complexe situaties zoals 3 banen oversteken in spits, rij ik zelf. En soms is het gewoon ook leuk om zelf even met koppel, acceleratie en wegligging te spelen, anders was het 80~85% geweest al hehe.

@hierboven: dat is wel ernstige "did not do the research" als ie Italie niet dacht te halen.... zelfs de Televaag is dat gelukt met hun sensatieartikel.