TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Hulde voor de service facturatie

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by ErnstT, Feb 24, 2016.

1. ErnstT

ErnstT Active Member

Zojuist de factuur ontvangen per e-mail voor de 20K beurt en wat garantie issues. Beslaat 4 pagina's en elke verrichting helemaal uitgespecificeerd. Tot de bandenspanning en slijtage op binnen/midden/buiten van de band. Elke klacht keurig omschreven en de acties met onderdelen vervangen er bij.

De factuur is er al voordat je auto weer ophaalt zodat je dit ook niet allemaal aan de balie hoeft te bestuderen. Het geheel is zo klaar als een klontje, nog van geen ander autobedrijf of andere dienstverlener zoiets gezien.

Mooiste is natuurlijk dat onderaan de streep 0,0 te betalen is :biggrin:

2. FrankNL

FrankNL Member

Vooral dat 0,0 heb ik nog nooit meegemaakt met een ICE auto!!
    Welke lokatie was dit?

3. JoeNe

JoeNe EU P 1662

Ook als je auto uit garantie is, durven ze nog wel eens te repareren binnen garantie. Zo is bij mij net het scherm vervangen nadat het reageerde op gebruikersinvoer die er niet was. En nog wat andere kleinere issues die ofwel volledig in garantie hersteld zijn, of waar ze voor 75% voor zijn tussengekomen.

4. ErnstT

ErnstT Active Member

SeC Amsterdam. Zelfs de leenauto/aftanken staat er niet op, zou ik geld toekrijgen.

5. leysfi

leysfi Member

Ja, zeker een pluim voor de facturatiedienst! En al helemaal zeker voor hun complete onvergetelheid!
    Zo heb ik op 15/01/2016 de factuur gekregen voor een interventie van... 19/11/2014...

6. ErnstT

ErnstT Active Member

goed voor de verkoop "factur(en) onderhoud ter inzage"

7. GVTesla

GVTesla Member

Zelfde goede ervaring bij SC Den Haag. Ook top service van de mannen daar!

8. BobbyKings

BobbyKings Silver

Idem na kraakdak genezing in Amsterdam. Top service in alle opzichten, ook goede debriefing bij weer ophalen. En zelfs nog gevoel voor humor aan het einde van de werkdag. En dat is ook wel fijn toch?

(En ik zal noooooooooooit meer een ICE rijden. Wat een gepruts.)

9. ErnstT

ErnstT Active Member

Nog even over het niet hoeven aftanken: de Tesla staat volgeladen voor je klaar. Een volle tank zul je met een ICE nóóit meekrijgen, zelfs bij aflevering niet.

Share This Page