Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hulp nodig bij Standard Range Plus VS Long Range AWD

Kiezen voor SR Plus of LR AWD


  • Total voters
    14
This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag heb ik dan eindelijk na 2 maanden wachten een proefrit gemaakt met de Tesla Model 3. Ik was uiteraard al overtuigd door alle positieve geluiden, maar na vandaag is er geen weg meer terug..

Ik zal begin september een Tesla Model 3 bestellen en zakelijk leasen via mijn werkgever. Ik heb al een keuze gemaakt in de kleur (MSM), velgen (18”) en AP. Resteert nog alleen de keuze tussen de Standard Range Plus of LR AWD waar ik aankomende nachten nog lang over zal nadenken.

De voordelen zijn als volgt:
  • Verwarmde achterbank
  • Navigatie met satteliet weergave en live traffic weergave (voor route berekening wordt er wel rekening gehouden met live traffic)
  • Internet browser en streaming
  • Muziek streaming (Premium activity kost €100 per jaar)
  • Nog iets beter audio systeem
  • Actieradius (rij zelf ongeveer 90-100km per dag)
  • Automatten
  • 4-wiel aandrijving en meer vermogen
Daartegenover staat wel dat de LR AWD mij circa € 150,- netto per maand meer zal kosten. Op basis van een 48 maanden contract is dit € 7.200.

Ik benieuwd naar jullie ervaringen in ofwel een SR Plus of LR AWD en waarom ik wel het ene moet kiezen en niet het ander.
 
Hulp bij keuze Standaard Range Plus of Long Range AWD

Gewoon letterijk....

Kopieer je posting en zet hem in het al bestaande draadje over dit onderwerp aub.
Er zijn al mensen die het bestaande draadje volgen en we hierdoor een wirwar aan draadjes over dezelfde zaken gaan krijgen.
Voor de rest: veel succes met het maken van je keuze.

Thanks, ik zal dit verder posten in het bestaande draadje.
 
  • Like
Reactions: pvh