Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ideetjes voor nieuwe software-updates

This site may earn commission on affiliate links.
Ben wel eens benieuwd of er hier mensen zijn met ideetjes voor een leuke en nuttige software-update.

Ik was gisteren aan het rijden en bedacht me ineens dat het toch wel heel gemakkelijk zou zijn moesten de richtingaanwijzers automatisch hun werk doen als je een route navigeert. Moet denk ik niet zo heel moeilijk zijn om dat met een software-update door te voeren.

Benieuwd of er nog mensen met ideetjes rondlopen voor software-updates.
 
Ben wel eens benieuwd of er hier mensen zijn met ideetjes voor een leuke en nuttige software-update.

Ik was gisteren aan het rijden en bedacht me ineens dat het toch wel heel gemakkelijk zou zijn moesten de richtingaanwijzers automatisch hun werk doen als je een route navigeert. Moet denk ik niet zo heel moeilijk zijn om dat met een software-update door te voeren.

Benieuwd of er nog mensen met ideetjes rondlopen voor software-updates.

Dat is toch het inmiddels in de EU verboden NoA?
 
Gezichtsherkenning voor in de camera bij de chauffeurskant, eigenlijk net als nu vaak op je telefoon, maar dan voor je auto zodat zelfs als je je sleutel en telefoon vergeten bent je nog steeds weg kunt rijden en/of je auto in kunt stappen.

Een grafiek tonen met een voorspelling van de stroomprijs de komende 24 uur in het gebied waar de auto aanwezig is.

Een hulplijn waarbij je gewoon een Tesla medewerker kunt bellen, die vervolgens op afstand je auto in kan stellen. Bijvoorbeeld wanneer je nieuw bent of je navigatiesysteem niet begrijpt, druk je de belknop in, krijg je een medewerker aan de telefoon en die stelt op afstand je auto in op de manier zoals jij het hem vraagt.
Beetje zoals dit:
En dan rond 1:10